Vad står det i ditt senast mottagna sms?

Permalänk
Medlem

"Helt vindstilla här i stan nästan med arne sommarsol. Delar utan jacka. Men ja, 6 pers sjuka"

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

"Grattis ralf! 21 år gammal, fantastiskt puss"

från en polare

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
"Grattis ralf! 21 år gammal, fantastiskt puss"

från en polare

gulligt ^^
grattis föresten!

Permalänk
Medlem

"Påminnelse från Arbetsförmedlingen. Du har ett möte inbokat tisdagen den 12 februari kl.13.00 med Lena Eriksson".

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

"Pingis"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

55* VUXEN GÖTEBORG alla trafikslag inom Göteborgs kommun. Giltig till 2008-02-10 kl. 15.22. Pris 20 kr (inkl 6% moms) 1352B10271617994

Permalänk
Medlem

"Ännu mer sexigt =)"

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk

" jaså du har inte skjortan på dig idag "

hmm stalker? fast hon har kille, o jag gillar henne inte på det sättet. alldrig träffat varelsen i mitt liv så ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

"Yay, im home in 1 min" mottaget ca: 02.17

Engelsk söt flicka träffade mig mitt i natten. Bra saker.

Visa signatur

Drink better coffeee, live forever.

Permalänk
Medlem

"Din nya engångskod som gäller för inloggning från Skandia och SkandiaBanken är 988912"

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

"Lundsbergs 89or är jävligt fresh. De gillar "snowboardkillar". Sugen på att komma ner nu eller? " <- Från min vän som är nere i Val Disere och kör säsong. Något jag gjort det tre senaste åren men iår slutat med för jag tyckte det var dags för skola. Obv. Big misstake.

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

"Hehe, Fan va najs!"

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk

Eftersom du inte vill säga något så tjatar jag på dig här också... Kan du inte säga. Vill veta varför säger du inget? Vad handlar det om? Om du inte vill ha något mig att göra så säg det om det är det... vad är det? Saknade dig igår ju!
Varför stannade du inte för? Så säg nu! kram Lina

Vad ska man svara?:rolleyes:

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

"Pusselipusspuss! Ha det skoj på lovet! Schweiz here i come! Ses snart.. Typ (a) kyssokram!"

En väldigt söt och trevlig tjej ska tillbringa sportlovet i Schweiz, en bra bit från mig.. Jaja, verkar ju iaf som jag får se henne igen

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syrra, det smakar likadant, men känns fel.

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Medlem

asg :D:D

polarn satt och stressa på msn när jag satt på finporslinet, när man kom fram så hade han loggat ut och fick detta sms efter att ha klagat lite på han.. haha

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Egentligen borde man kanske inte posta såna här sms här av diverse anledningar, men så som jag känner mig just nu så kan jag inte låta bli att skryta lite för att få upp humöret lite

Jag är världens lyckligaste pojke, du gör mitt liv fulländat älskling <3 nattinatti min prinsessa *kyssa*

*swoon* ...och ja, det är fullt normalt att spara massa gamla gull-sms och läsa igenom dem gång på gång när man känner sig lite nere >_>x

Permalänk
Medlem

"Bäste kund! Enligt mätningar mot telestationen kan vi desvärre inte leverera den beställda tjänsten till dig. Mvh Bredbandsbolaget"

... jaha men VILKEN J..LA TJÄNS

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

"20.00 på mitt rum! Kalas! Wiii!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Eftersom du inte vill säga något så tjatar jag på dig här också... Kan du inte säga. Vill veta varför säger du inget? Vad handlar det om? Om du inte vill ha något mig att göra så säg det om det är det... vad är det? Saknade dig igår ju!
Varför stannade du inte för? Så säg nu! kram Lina

Vad ska man svara?:rolleyes:

Lay of my back, creep?

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

"Steven kusin grattis på din 20 års dag
Jag har sms dig 2 miljoner gånger

Men iaf grattis habibi"

Senaste sms'et jag fick var under lördagen ^^)..

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

"Ignorera"

._.

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk

"Haha. Vad skulle du ha gjort om den inte var godkänd ? Btw jag är din fram till kl 19 Kram"

Yes, lite mysigt ikväll då.

Visa signatur

Drink better coffeee, live forever.

Permalänk

" Såg inte att du hade rutan nere. ^^ du kunde väl klivit ur bilen. fatta hur jävla skraj jag var "

EDIT: det är inte som det låter

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

"Du SMSar nu gratis till hela världen i 30 dagar (max 3000 SMS, gäller bara från Sverige). Mvh Halebop"

Kul sms...

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

"Godnatt <3"

Permalänk

"ska du med ut till garaget?"

Permalänk
Medlem

"Spydde du på vakten igår?"

Tung utekväll för mig, tydligen

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
"Spydde du på vakten igår?"

Tung utekväll för mig, tydligen

Hahaha lol
Men det är fan rätt, dom där stöddiga jävla vakterna förtjänar att folk spyr på dom.

"Segt haha du är söt. Jag ska berätta en sak sen.."

oohh spännande!!!