Erepublik speltaktiksnack

Permalänk
Medlem

Tackar Derox, fin fin lön också

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |

Permalänk
Medlem

Något jobberbjudande?
Heter Seb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frixos
Något jobberbjudande?
Heter Seb

Skickat ett jobberbjudande med samma lön som de andra. Den kommer höjjas när eran skill höjjs. Jag går back varje dag just nu, men man måste ju hjälpa till med, om ni stannar kvar när ni har mer skill kommer jag inte göra det längre

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Började idag och skulle också vilja ha ett jobb.
Orkar var namnet.;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orkar
Började idag och skulle också vilja ha ett jobb.
Orkar var namnet.;)

Done and done

Det är viktigt att ni kan jobba i princip varje dag. Då kan jag lättare beräkna hur jag skall göra för att företaget skall överleva

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Jag skulle vilja ha ett jobb:P. Har precis börjat men i min cv bad jag om 10 sek vilket verkar vara ganska högt efter vad jag läst hittills. Jag har som sagt precis börjat så jag har 1 på alla skills. Men kommer nog vara ganska aktiv.

Visa signatur

AMD 5600+ X2, HD3850 256 MB, 4 GB DDR2 800 MHz, 1Tb HDD

Permalänk
Medlem

Hehe lagomt högt med tanke på att de flesta företagens (inklusive mitt) maxlön är 6 sek

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lindstroem
Hehe lagomt högt med tanke på att de flesta företagens (inklusive mitt) maxlön är 6 sek

Precis Jag kör 3 för folk mellan 1 o 2 i skill

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Jag krävde 2SEK och fick ett jobb inom Hospital rätt så snabbt.
Nu har han höjt min lön till 4SEK (3SEK och sen 4SEK).
Jag gissar på att han höjde min lön för att jag har jobbat 100% hittils Har 2.60 i skill nu också.

Permalänk
Medlem

alla borde störta flashback. dom verkar inte hålla upp landet bra. sen har vi ju deras imperium av affärer med arbetare som har slavlöner rent utsagt.

men änsålänge verkar det inte finnas ett vettigt parti :S alla satsar på att få så mycket land som möjligt fast dom bryr sig inte om sin inrikes ekonomi. jag skulle vilja se ett parti med en 3 månaders framtidsplan iaf.

vad tycker ni om flashbacks politik?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trIIger
alla borde störta flashback. dom verkar inte hålla upp landet bra. sen har vi ju deras imperium av affärer med arbetare som har slavlöner rent utsagt.

men änsålänge verkar det inte finnas ett vettigt parti :S alla satsar på att få så mycket land som möjligt fast dom bryr sig inte om sin inrikes ekonomi. jag skulle vilja se ett parti med en 3 månaders framtidsplan iaf.

vad tycker ni om flashbacks politik?

Mm, problemet e väll att ingen kan störta FB, 14åringar som tillhör den sekten lär ju inte tänka efter utan bara rösta på FB

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Mm, problemet e väll att ingen kan störta FB, 14åringar som tillhör den sekten lär ju inte tänka efter utan bara rösta på FB

sant. skall försöka skaffa ett fint jobb och sedan ett företag och sedan skall jag försöka att skaffa ett seriöst parti med 3 månaders framtidsplan tex. skulle bli mycket bättre än flashback.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag heter Toby i spelet och skicka ett meddelande till mig (i spelet) om ni vill ha jobb inom något av mina företag.

Snacka om Mat (SoM)

Snacka om Vapen (SoV)

MIN PROFIL! (Skicka meddelande därifrån)

Permalänk
Medlem

Ja har skapat Sweclockers partiet för intreserde, gå med

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Tycker det är konstigt att hela Sweclockers bara har 18 medlemmar i sitt parti. Vill vi göra något åt Flashback borde väl alla gå med i Sweclockers parti.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem

Nästan lite tråkigt att bara jobba. Har 5.2 i husbyggar skill.
Kanske dra igång sitt eget företag. Någon som vill jobba för en slavlön i början?

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk

jag skulle gärna vilja få en invite.. johan.d.sjoberg@gmail.com

Permalänk

Invite skickad.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoOnesHero
jag skulle gärna vilja få en invite.. johan.d.sjoberg@gmail.com

Denna tråd är inte till för att invita folk, gå till den andra tråden sånnafall.

/ lAlAz0r

EDIT: Derox är det du som äger UPS ? ifall du gör det kan du erbjuda mig ett jobb ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lAlAz0r
Denna tråd är inte till för att invita folk, gå till den andra tråden sånnafall.

/ lAlAz0r

EDIT: Derox är det du som äger UPS ? ifall du gör det kan du erbjuda mig ett jobb ?

Yes de är jag, skulle behöva typ 10 fler anställda Tyvär måste jag ha folk med minst 2 i moving då jag tillverkar quality 2

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lAlAz0r
Denna tråd är inte till för att invita folk, gå till den andra tråden sånnafall.

/ lAlAz0r

EDIT: Derox är det du som äger UPS ? ifall du gör det kan du erbjuda mig ett jobb ?

Sorry jag visste inte det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Yes de är jag, skulle behöva typ 10 fler anställda Tyvär måste jag ha folk med minst 2 i moving då jag tillverkar quality 2

Okej har 1,40 skill nu, då återkommer jag när jag fått 2,0

Jag tycker jag har jävligt låg lön där jag jobbar nu 0,6 SEK men jag jobbar vidare där tills jag fått lite skill.

/ lAlAz0r

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lAlAz0r
Okej har 1,40 skill nu, då återkommer jag när jag fått 2,0

Jag tycker jag har jävligt låg lön där jag jobbar nu 0,6 SEK men jag jobbar vidare där tills jag fått lite skill.

/ lAlAz0r

Du kan få runt 2 SEK med 2 skill hos mig Jag tror jag håller bäst löner inom moving faktiskt Min vinst per dag är låg, men det e lugnt. Tror jag tjänar typ 20 SEK per dag om alla går till jobbet, om 3 struntar i det går jag back.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Du kan få runt 2 SEK med 2 skill hos mig Jag tror jag håller bäst löner inom moving faktiskt Min vinst per dag är låg, men det e lugnt. Tror jag tjänar typ 20 SEK per dag om alla går till jobbet, om 3 struntar i det går jag back.

Okej, men jag kommer jobba varje dag !

Får man 0,20 skill varje gång man jobbar ?

/ lAlAz0r

Permalänk
Medlem

Hejsan alla!

Idag är det partiledar val, jag hoppas ni ser att jag är partiledare ännu en period. Har varit en liten seg början nu och min tid har varit delad mellan datorn och skolan. Men jag kommer (i det fallet som det är min uppgift fortfarande) se till att vi får en egen forumsdel på erepublik.se så vi kan diskutera vår politik där!

MvH David a.k.a Drolug

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Vad finns det att göra så här i början? Har spelat ca en vecka och det enda jag gör är att jobba, träna och köpa lite mat då och då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Vad finns det att göra så här i början? Har spelat ca en vecka och det enda jag gör är att jobba, träna och köpa lite mat då och då.

Ja du, mitt "erepublikliv" ser inte såvidare annorlunda ut, jag har mitt företag, jag tränar, jag fixar lite med partiet osv. Hoppas de lägger in fler funktioner snart

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Forum

Hejsan, jag vill bara informera om att Erepubliks svenska användare har ett stort forum där bla Presidenten och kongressen är aktiva medlemmar. Hetast på forumet just nu är diskusionen om krigssimulatorn som snart kommer startas och hur Sverige ska aggera i krigets hetta. Man håller även på att sätta upp en Svensk Armé för att kunna möta alla motstånd.

Så jag vädjar till er Sweclockersanvändare att registrera er på forumet (www.erepublik.se) samt gå med i den Svenska försvarsmakten (http://www.erepublik.com/profile-145472.html).

För frågor kan ni pm:a mig ingame, heter där zentz.
Mvh zentz Korparl i Svenska försvarsmakten.

EDIT: Verkar inte som om ni är så intresserade av att hoppa på det svenska erepublik forumet, tråkigt. Har kontakt med admin på forumet som fixar er en egen partitråd och så vidare, försökte få kontakt med er partiordförande. Men inget svar därifrån... någon som känner sig ansvarig och som kan föra sweclockers talan kan väl pma mig zentz i erepublik.com så att vi får rätt ut detta.

Vi är just nu ca 850 användare, vi måste expandera och gå ihop för Sveriges bästa.

Mvh Z

P.s ursäkta för dubbelposten, vet inte vilken utav forumtrådarna här som ni användar som officiell.