Feedback och idéer - upl.vs-hs.com

Permalänk

Feedback och idéer - upl.vs-hs.com

Halloj,

Sitter nu och arbetar på nästa version av VS-HS Upl och skulle behöva lite idéer och feedback från er.

För er som inte vet vad VS-HS Upl är för något, så är det kort sagt en gratis filhost. Inga speciella regler för filtyper och inget krav på registrering.

Nuvarande to-do:
* AJAX upladdning med stöd för flera filer i kö
* Mer AJAX som gör det enklare för användaren (tex, för snabbare sortering av listor)
* Publika filarkiv - egna och en gemensam för alla medlemmar
* Möjligheten att gå tillbaks till förra designen för er som gillar simpelhet (design helt utan bilder)
* Svensk översättning
* Bildgalleri

Kom gärna med kritik och idéer!

http://upl.vs-hs.com/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Trevligt, ser bra ut och fungerar bra.

Permalänk
Medlem

Lookin' good to me

Permalänk
Medlem

Loggan skulle nog bli bättre om du sänkte opacity på spegelbilden en aning. Nu känns det som en stor logga, istället för logga med spegelbild.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZuqR
Loggan skulle nog bli bättre om du sänkte opacity på spegelbilden en aning. Nu känns det som en stor logga, istället för logga med spegelbild.

Mjo, det har jag tänkt på. Tyvärr så har jag inte kvar PSDn så det blir lite svårt. Får fixa en ny logo så småningom...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bra service, men kunde ha bättre design.

Permalänk
Medlem

Det ser lite konstigt ut med en sida helt på engelska där det står på svenska på bläddringsknappen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superb
Det ser lite konstigt ut med en sida helt på engelska där det står på svenska på bläddringsknappen

Det är nog din webbläsares fel

Permalänk

Bara jag som fick för mig att reklamen var menyn?

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk

Vill meddela att siten nu ligger på en ny server i en bättre serverhall. Ska ge lite mer hastighet i linan.

Har också gjort lite småändringar och optimerat koden (memcached gör verkligen underverk). Reklamen är också borta.

En ny filhanterare som använder sig utav ajax och json är påväg.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Byt till ett lättare namn att komma ihåg samt skriva.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xarph
Byt till ett lättare namn att komma ihåg samt skriva.

Yes, ett namnbyte har varit planerat länge. Problemet är att hitta ett perfekt namn som man kommer ihåg lätt, samtidigt som det ska vara unikt.

Ni får gärna komma med förslag, om vi väljer namnet kommer vi naturligvis ge en liten gåva.

Posta INTE namnförslag i den här tråden, kontakta oss via email eller PM. Kontaktuppgifter finns på webbsidan.

Visa signatur