Permalänk

Asus 8800 GT fel?

Så här ligger det till att mitt grafikkort: Asus 8800GT är det nog fel på när jag fick det. För När det är Standrad fabriskklockat så blir graffet helt sjukt och bilden fryser / datorn startar om sig vi spelanden. Men när jag klockar ner det till 550 från 600 så flyter det på jätte bra men kan inte spela på maxat inställningar

Hjälp ska jag skicka tillbaka kortet då? Eller är det temperatur fel? Annat?

Tack på förhand.

Visa signatur

Moderkort P5Q - Intel Core 2 Duo E6750 (C.O 3.6 ghz ) - Leadtech GTX 275 - 4 Gb ddr2 Ram - XP PRO x64

Permalänk
Avstängd

Höjj fläkten? och kolla everest lr nåt annat temp prog

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dillen22
Höjj fläkten? och kolla everest lr nåt annat temp prog

Men jag har det, Kör med Smartdoctor som höjer fläkten vid olika temperaturer själv

Visa signatur

Moderkort P5Q - Intel Core 2 Duo E6750 (C.O 3.6 ghz ) - Leadtech GTX 275 - 4 Gb ddr2 Ram - XP PRO x64

Permalänk
Medlem

Pallar ditt nätagg driva datorn stabilt då?

Visa signatur

|i5 2500k @ 4.6 Ghz|GeForce 560Ti|Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE||Creative SB X-Fi EXTREME GAMER| SteelSeries 7H|

Permalänk
Avstängd

klockad cpu? ja och nätagget. testa köra cpun orginal och grafikkortet på 50% fläkt.

min random krashar i cod 4 lite nu o då.. måst köra i 3.0 för att d ska bli stabilt, men de problemet hade j int med mitt 1950pröw

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag