Citatfunktionen fungerar inte alltid.

Permalänk
Medlem

Citatfunktionen fungerar inte alltid.

Vad beror detta på? Ibland har jag blivit citerad men det har inte dykt upp i listna.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Troligen beror det på att personerna som citerat dig använt kryssrutan citera uppe till höger i inlägget i stället för knappen nere till höger. Tyvärr är det i nuläget bara citat utförda med knappen som syns i citatlistan. Naturligtvis hoppas vi kunna lösa problemet i framtiden, men det är mycket som behöver göras.

Jag hoppas att du kan stå ut med problemet ett tag och önskar dig en fortsatt trevlig tid här på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Hej!

Troligen beror det på att personerna som citerat dig använt kryssrutan citera uppe till höger i inlägget i stället för knappen nere till höger. Tyvärr är det i nuläget bara citat utförda med knappen som syns i citatlistan. Naturligtvis hoppas vi kunna lösa problemet i framtiden, men det är mycket som behöver göras.

Jag hoppas att du kan stå ut med problemet ett tag och önskar dig en fortsatt trevlig tid här på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Tack, ser fram emot när problemet lösts.
Tills dess får jag försöka stå ut

Mvh Markus

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?