Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Zepto Mythos/Anthea bilder

Jag har letat och letat efter bilder av Zepto Mythos men det finns inte. Tänker troligtvis köpa en Anthea och eftersom det är exakt samma chassi vill jag se lite bilder innan jag lägger ut mina pengar

Är det så att de som har beställt Mythos inte har fått dem än? Ni som har kan ju ta fram era digitalkameror och ta ett par fina bilder

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Vi som beställt Mythos och fått dem levererade är nog ganska få, i varje fall om man ska gissa utifrån Nox-tråden. Har också försökt få tag i bilder på Mythos men det finns inte många.

Permalänk
Medlem

Varsågoda!

Visa signatur

See you when hell has frozen...
Zepto Mythos

Permalänk
Medlem

Tack m8ght!

Ditt spontana intryck? Kommer den att se ut som ett begagnat suddgummi inom kort?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m8ght
Varsågoda!

Tack för titten Man blir nöjd över att man valde vitt istället för svart Hur fungerar den, några problem än?

Visa signatur

.:: DELL S3422DWG 34", MSI GS75 Stealth, Bioboard Plutonuim / FluX AT
.:: Razer Blade '18RiP :( Razer Mice+Keyboard ofc ;)
.:: Nanna

Permalänk
Medlem

Jag är riktigt nöjd över att jag vågade ta en vit, visst kan den bli smutsig om du kommer från att mecka bil till att du sätter dig direkt vid datorn =). Blir lätt smutsig eftersom ytan är gummiaktig men har haft den sen i torsdags och den är lika vit som när jag fick den.
Tror även att den går att putsa lite på med diskmedel och vatten om man nu råker få en liten fläck.
Har problem med att mitt tangentbord rasslar på vänster sida, det är förmodligen någon som inte satt dit det ordentligt så det är lätt fixat. Ljudet är väldigt dåligt ifrån högtalarna och ska skicka in den till zepto och se om det är jag som är kinkig eller om de är så dåliga, men efter några filmer börjar jag vänja mig vid ljudet så det kanske är en vanesak. Vissa tycker till och med att ljudet i noxen är riktigt bra.
Ett betyg om man tar bort de 2 "felen" så är det en klockren 10:a
Den är så stilren och så snygg att man verkligen njuter av att titta på den kanske hjälper det till att den är läckert vit.

Visa signatur

Zepto Mythos

Permalänk
Medlem

Tackar så oerhört mycket m8ght! Hjälper verkligen när man ska bestämma sig för vilken dator man ska köpa.

Permalänk
Medlem

Eftermycket om och men så skall jag tydligen få en mythos istället för Nox då leveransen är snabbare på den. Den skall vara färdig bygged i morgon. Vilket jag tvivlar på efter allt annat dom har ljugit om.

I alla fall. Ångrar inte att jag bytte till Mythos. Väldigt kaxig.

Permalänk
Medlem

Har Mythos Blu-ray läsare, blir lite förvirrad när jag kollar på Zeptons sajt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m8ght
Jag är riktigt nöjd över att jag vågade ta en vit, visst kan den bli smutsig om du kommer från att mecka bil till att du sätter dig direkt vid datorn =). Blir lätt smutsig eftersom ytan är gummiaktig men har haft den sen i torsdags och den är lika vit som när jag fick den.
Tror även att den går att putsa lite på med diskmedel och vatten om man nu råker få en liten fläck.
Har problem med att mitt tangentbord rasslar på vänster sida, det är förmodligen någon som inte satt dit det ordentligt så det är lätt fixat. Ljudet är väldigt dåligt ifrån högtalarna och ska skicka in den till zepto och se om det är jag som är kinkig eller om de är så dåliga, men efter några filmer börjar jag vänja mig vid ljudet så det kanske är en vanesak. Vissa tycker till och med att ljudet i noxen är riktigt bra.
Ett betyg om man tar bort de 2 "felen" så är det en klockren 10:a
Den är så stilren och så snygg att man verkligen njuter av att titta på den kanske hjälper det till att den är läckert vit.

...och du är nöjd fortfarande, inget strul, trasig hårdvara eller dylikt??
*är utan att överdriva orolig över mitt inköp*

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ajzman
Har Mythos Blu-ray läsare, blir lite förvirrad när jag kollar på Zeptons sajt...

Blue-ray är tillval, som standard så sitter det en DVD-brännare

Visa signatur

[Fractal Design R5] [Intel i7 4790k + CM 212 Evo] [8Gb DDR3] [Asus Z97-A] [MSI GTX 970]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Samsung Chronos 7] Intel i5-3210M (2,5Ghz), 6Gb DDR3, 1Tb, nVidia GT 640M 1024Mb GDDR5

Permalänk
Medlem

Hur mycket låter fläkten när du drar på lite tyngre spel samt vid vanligt användande?

Permalänk
Medlem

edit; glömde även att skriva om dom andra tidigare nämnda problem som några har haft. Mina högtalare har inga problem med alls, väldigt mkt diskant men dock klart, ingen dist alls, måste hålla med dom andra som tycker dom är bra.

Mitt tangentbord har inte krånglat alls.
Enda jag bråkat med är MS Vista, men det är bara för att jag inte alls är hemma vid det. Men datorn flyter gudomligt, jag har fläskat på med det mesta, inget lagg eller nåt, dreamscene osv. Mkt snyggt.

jag märker knappt av fläkten vad jag än gör, kan inte alls säga att jag stör mig på den, datorn i sig är helt jävla underbar än så länge har faktist inget att gnälla på, nada zip zero

Om någon kan tipsa om något bra diagnostik app, typ för att kolla temp etc så blir jag glad

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Epyon
...och du är nöjd fortfarande, inget strul, trasig hårdvara eller dylikt??
*är utan att överdriva orolig över mitt inköp*

Jag har skickat in min dator för högtalar problem samt tangentbord rasslet och tyvärr inte fått tillbaka den igen, har bara gått 1v sen ja skicka in den så det tar 1-2v till och då hoppas jag problemen ska vara lösta.
Överlag är jag riktigt nöjd med datorn, har inte hittat någon som är lika vacker att se på och med den prestandan för de pengar jag gav.

Visa signatur

Zepto Mythos

Permalänk
Medlem

Här kommer lite bilder på min nya ögonsten :]

Konfiguration
Intel C2 DUO P8400 – 2,26Ghz, 1066Mhz FSB, 3MB Cache – 25Watts
4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ
320GB 5400rpm SATA Hårddisk
Zepto Zpro2 N-Standard (NBG)
Keyboard Nexus/Nox SE BLACK
6 Cell Nox/Nexus
Miljöavgift
ODD-Bezel - Black
Manual Nox/Mythos/Orion/Anthea SE
WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
Blu-ray/DVD-RW SATA inkl. Software - SATA
MS Windows Vista Home Premium 64bit - SE + Office testversion

12990 kr på Computer City!

Men det bästa av allt är att det är 0 väntetid på att få sin dator samt att man handlar från en fysisk butik om något nu mot förmodan skulle gå sönder.