Permalänk

Hur skulle ni göra ?

Hej
Jag har fått en felleverans av en dator ifrån webhallen och vill ha ett återköp, vilket alternativ skulle ni välja ?

1. Att vänta på följesedeln som troligen kommer imorgon Fredag, skicka den sedan tillbaka som troligen kommer fram till dom på Måndag-Tisdag, sedan tar det 3 arbetsdagar för pengarna att komma. Så kanske på Fredag nästa vecka har jag pengarna.

2.Att ta med hela paketet på Tisdag då jag ska till Sthlm och försöka få pengarna i handen direkt i deras butik (som de sade att ja oxå kunde göra) men sen sade dom också att
"de beror på vad de som står vid kassan säger, om de tycker att de kan ge tillbaka pengar eller inte, beroende på skicket (jag har ej startat upp datorn utan endast tagit upp datorn ur plasten och inte ens laddare eller kablar är öppnade, men kartongen gick av lite när ja försökte ta bort tejpen de är det enda), och i värsta fall får jag den rätta produkten på plats"

Så vilket alternativ skulle ni valt om ni till störst del skulle vilja ha pengarna tillbaka, Skicka iväg eller lämna själv ?

Visa signatur
Permalänk

Vad känner du själv? du har ju en egen vilja & magkänsla

borde inte vara några som helst hur du än gör

Permalänk
Medlem

Har du pondus eller karisma är det alltid bra att göra ett besök och kräva någon datorväska eller liknande i kompensation för ditt besvär.

Besitter du inte de egenskaperna så kan du lika gärna skicka ett paket...

Permalänk
Medlem

Förlåt men, jag tycker det är en dum fråga. Varför frågar du oss på ett forum som inte riktigt vet?
Varför lägger du inte ner din tid och ringer till till butiken i sthlm?

Permalänk

Finns inge nummer till butiken i Sthlm !

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Telefon: 08-6736000