Permalänk
Medlem

Wii kontroller

Hej!
Tänkte köpa ett wii på elgiganten för 2490:- men då får man ju bara med en nunchuck och en remote. Sen hörde jag att man måste ha dubbelt av både remote och nunchuck för att kunna vara två när man spelar. Insåg snabbt att det skulle bli närmre 600spänn bara för kontrollerna vilket kändes lite magstarkt.

Måste man ha en orignal remote för att kunna använda nunchucken? Om man kan använda annat märke är det någon som har en rekommendation ?

Väldigt tacksam för snabba svar då jag måste köpa snart så jag hinner få dem innan jul.

Visa signatur

E6600, MSI 7900GTO, ASUS P5BDLX, CORSAIR 2GIG 6400 XMS2, P180, NOCTUA NH-U12F, TAGAN EASYCON 530W

Permalänk
Medlem

Många spel kan du köra med endast wiimote.
Vissa spel ex mario kart kan du köra med en gamecube kontroll för 100 kronor.

Permalänk
Medlem

Köp Wii Play om du ska ha en extra Wii Mote.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Jag köpte en nunchuck + wiimote från nån snubbe på tradera som importerat dem från Hong Kong. Vill minnas att det var rätt billigt, typ 350 kr

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Köp Wii Play om du ska ha en extra Wii Mote.

Haha, det var ju skitbra. Beställde från webhallen. Tack

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ADSL_kalle
Jag köpte en nunchuck + wiimote från nån snubbe på tradera som importerat dem från Hong Kong. Vill minnas att det var rätt billigt, typ 350 kr

Hittade inget på tradera och jag måste ju givetvis ha dem innan jul så det fick bli ett Wii Play

Visa signatur

E6600, MSI 7900GTO, ASUS P5BDLX, CORSAIR 2GIG 6400 XMS2, P180, NOCTUA NH-U12F, TAGAN EASYCON 530W