Något sjukt roligt bil spel ni kan tipsa om?

Permalänk

Grid! Bra körkänsla och bilarna rör sig på ett relativt verkligt sätt.

Need for speed serien är riktigt kul, dock inte lika "på riktigt" men ändå sjuk roliga:P

underground 1 och 2, most wanted, carbon är några. Prostreet verkar lite mera seriöst, men skippa det senaste undercover det är inte lika kul.

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av New
Släpp det där nu!
Om du, NatoGandalf, nu inte bryr dig om dina "internetcreds" eller har problem med att "svälja din stolthet" har du inga problem med att vifta med vit flagg och lägga ner det här utan att behöva hävda dig med att du "vunnit" över någon i en PM-fight etc. Detta är löjligt.

Alltså, mycket jag skriver är jävligt syrligt och trubbigt och det kan jag hålla med om, och verkligen inte alltid on topic. Men när jag anstränger mig för att göra en bra rekommendation och hålla mig on-topic och får svar att det är off-topic och blir blockad när jag frågar varför blir jag tveksam. Jag tycker verkligen att det var on-topic och om det inte var det vill jag veta varför. Tycker verkligen inte att det är en stor grej att be om.

Och som arkadhatare kan jag säga att Grid är det bästa arkadracingspelet jag har spelat

Permalänk
Medlem

BURNOUT PARADISE!

Visa signatur

| Lian Li PC-B25 | Intel core i7 920 2.6GHz | XFX GeForce GTX 280 1GB | Corsair 6GB 1333MHz | Corsair TX750W PSU | Samsung 7200rpm 750GB | Samsung 7200rpm 1000GB | Creative X-Fi Soundblaster |

Permalänk
Avstängd

Midnight Club: LA eller Forza 2

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk

Bara för att köra så är NFSU2 absolut bäst...enligt mig, men där syns ifs inte skador.

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk

Oj vilken drama det blev.

Jag gillar framför allt Grid och Burnout Paradise. Det känns som att NFS blir bara sämre för varje gång, det är inte lika kul som det var innan. Så om jag skulle jämföra Paradise över Undercover så skulle Paradise få 10 av 10 och Undercover 2 av 10.

Kan inte vänta tills Burnout kommer till PC!!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk

Forza 2 är roligt om man gillar mer verklighets trogna spel. Grymt mycket nöje Svårt att tröttna på det. Billigt är det också!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
GRiD är den bästa arkadracern imho, bättre, snyggare och skönare än alla NFS spel. Men favoriten är ju Need For Speed Porsche och Need for speed 4.

annars finns det la inte så mycket egentligen.

+1

Permalänk

lfs, inte sjukt roligt men en utav dom verkligare spelen ladda ner tweak och trimma hur mycket du vill

Permalänk
Medlem

motorm4x

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk

Whiplash om ingen har nämt det

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk

Till trollet och de som matar det...

"Running in the special olympics is like arguing on the internet, even if you win you're still retarded."

FAIL!

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
motorm4x

Coolt spel! Är det bara jag eller är det jättesvårt?
Tips?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

racedriver grid ffs:) sjukt kul, ett tag iaf men lite kortvarigt känns de som

Permalänk
Medlem

varför har ingen nämnt Richard Burns Rally ? Totalt sjukt realistiskt spel, jävligt svårt om du inte concentrerar dig. Går dock inte att trimma bilarna men det totaltslaktar alla nämnda rallyspel/bilspel förutom forza 2 då möjligtvis som ligger på aningen samma liga i realism.

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem

Need for speed. STCC

Permalänk

Juiced är ganska kul!

Permalänk
Medlem

Carmageddon: Total Destruction Racing 2000

Är väl det enda bilspelet med lite spelglädje och motivation.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

STCC The Game!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Inaktiv

Re: Något sjukt roligt bil spel ni kan tipsa om?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loweann

skador syns

Om du menar på fotgängarna så kan jag rekommendera Carmageddon 2

Hahaha

Permalänk
Medlem

Need for speed: Most wanted har grymt dålig spelkänsla. Ingen känsla över huvudtaget. Om du vill trimma och styla, visst. Men vill du ha spelkänsla och realism bör du prova någonting annat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skogsvilden
Carmageddon: Total Destruction Racing 2000

Är väl det enda bilspelet med lite spelglädje och motivation.

carmageddon 2 är ju helt klart roligare

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tazavoo
Need for speed: Most wanted har grymt dålig spelkänsla. Ingen känsla över huvudtaget. Om du vill trimma och styla, visst. Men vill du ha spelkänsla och realism bör du prova någonting annat.

T.ex. Forza 2. Om man vill trimma, styla och köra med känsla. Det har fått nior och tior av en anledning.