Permalänk
Robot

Min dator

Mitt bygge:)

Specs:
NZXT Rogue Blue
Gigabyte GA-MA78GM-D2SH
Coolermaster SilentPro 500w
AMD Phenom II 940 BE 3,0GHz(lite överklockat 3,52GHz)
ASUS ATI Radeon EAH4850
Kingston HyperX PC6400 2GB(ska utökas)
Samsung Spinpoint 500GB

kommer mer igående bilder senare.

Besök albumet: Min dator av Mharcus

Permalänk
Medlem

Hårdrocksgardiner! ; )

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Gillar chassiet, men man får inte plats med ATX moderkort i det va?

Permalänk

Fint litet chassi, om man tar bort det blåa lyset då

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

-=FULLMOON=-:
jag har faktiskt tryckt dit en liten fin brytare från biltema så ja kan släcka ljuset så man kan sova:P

soulis:
nej tyvärr det är micro atx som gäller

riktigt tyst chassi också för övrigt, fick3 fläktar från NZXT när jag fick chassit och tryckte dit 2 noctua 120mm fläktar också för att få ett bra flöde

Visa signatur

Phenom II 940 BE 3,5GHz | NZXT Rogue Blue | Gigabyte GA-MA78GM-D2SH | Hyper Kingston pc6400 2GB | Coolermaster SilentPro 500w | ASUS Radeon EAH4850

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mharcus
såhär ser ormboet ut:P grafikkortet sitter i där.... trångt

That's what she said!

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Köpte ett likadant chassi i veckan men har inte cash till komponenterna än Lådan är riktigt nice med top plåten är under all kritik. Hela chassit är gjort i typ 3 mm aluminium men top plåten är ty ½ mm och raslig som fan, funderar på att göra en ny för att den var så raslig. Blir kanske att dra upp ett galleri då jag bygger min men lovar inget då bygget egentligen inte är nått intressant.

Permalänk
Medlem

Infinity_90:
jo de kan ja väl hålla med om, fast å andra sidan så kommer de inga rasslande ljud alls från chassit, så jag ser det som en petitess;)

Visa signatur

Phenom II 940 BE 3,5GHz | NZXT Rogue Blue | Gigabyte GA-MA78GM-D2SH | Hyper Kingston pc6400 2GB | Coolermaster SilentPro 500w | ASUS Radeon EAH4850

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lollol7
That's what she said!

XD

Visa signatur

Phenom II 940 BE 3,5GHz | NZXT Rogue Blue | Gigabyte GA-MA78GM-D2SH | Hyper Kingston pc6400 2GB | Coolermaster SilentPro 500w | ASUS Radeon EAH4850

Permalänk
Medlem

Jag har oxå köpte ett likadant chassi som jag ska ha som min lan dator mycket lättare att flytta runt på än den stora burken jag har nu men det kommer upp ett galleri så fort jag har fått alla delarna