Permalänk
Medlem

Battlefield 1943

Kommer Dice att använda frostbite motorn även på PC versionen av BF 1943?? Man snackar bara om konsolversionerna när det är PC som är roligast...helt sjukt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

PC version? Jag känner bara till konsolversionen portad till PC. Så det är ju inte konstigt att dom snackar om den. Skulle dom visa PC spelet som förmodligen fortfarande kommer säga "tryck A på kontrollen för att hoppa!" så skulle ju alla skratta, haha.

Permalänk
Avstängd

Jag tror att det är en pc version faktiskt som är portad till konsoll.
Frostbite är ju knappast utvecklad för endast konsoller i åtanke, bf3 som de säkert redan filar på är ju baserat på frostbite.
Jag tror de vill få lite kritik om hur frosbite beter sig på pc genom att släppa bf1943, så att bf3 blir perfekt sen när det kommer

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Jag tror att det är en pc version faktiskt som är portad till konsoll.
Frostbite är ju knappast utvecklad för endast konsoller i åtanke, bf3 som de säkert redan filar på är ju baserat på frostbite.
Jag tror de vill få lite kritik om hur frosbite beter sig på pc genom att släppa bf1943, så att bf3 blir perfekt sen när det kommer

Låter som en vettig förklaring! Hur som helst kommer det bli riktigt roligt med lite nya BF spel

Permalänk

Precis vad jag önskat mig. Skulle gärna se några fler maps dock. Berlin och Stalingrad vore mer än önskvärt. BF2 / BF2142 suger rätt så hårt med alla gadgets och bjäffs.

Permalänk
Medlem

Ser mycket trevligt ut.

max 24 spelare gör inget...

3 olika snubbar att välja på - regen health, replenish ammo mm mm....

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...