Permalänk
Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz / 1333MHz | 2x2GB OCZ Reaper RAM | Asus P5E | Lian Li PC-A71B | Gainward 8800GT 1GB Golden Sample | Seasonic PowerSupply M12 700W | Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty | Western Digital Raptor 150GB SATA (10000RPM / 16MB Cache / SATA) | Hitachi t7k250 250GB SATA-II Deskstar 8MB | HP w2558hc 25,5-tums platt bredbildsskärm |
Min blogg

Permalänk
Avstängd

Ser riktigt bra ut,Snygg klocka ser ut som den jag har i min sidpanel.

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

Ser sjukt fin ut, någon som vet när den släpps?

Permalänk
Medlem

Kanske ska investera i en sådan. Kör för tillfället på G15 (med blått ljus) och jag ångrar inte att jag köpte det.

Skulle vara väldigt intressant att veta vad priset kan hamna på med.

Verkar redan ha släppts i USA för övrigt.

Permalänk

Logitech G19 Gaming = 199.99 USD (1666.52 SEK, 2009-01-13)

Dock lär det sjunka rätt fort så om någon månad ligger det strax över 1000 lappen.

väntar ett tag till, men det är ett schysst TB för den ättriga gamern.

Funderar även på G13 paddan som också är gjord för den ättriga gamern

Direktlänk till paddan:
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/...

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem

La märke till att drivrutinerna för GamePanel redan har valmöjligheten att ändra inställningar till klockan på färg-LCDn. Bra dom är ute i tid

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iprenen
Kanske ska investera i en sådan. Kör för tillfället på G15 (med blått ljus) och jag ångrar inte att jag köpte det.

Skulle vara väldigt intressant att veta vad priset kan hamna på med.

Verkar redan ha släppts i USA för övrigt.

Den har inte släppts i USA däremot är den upplagd på deras hemsida, kommer att släppas inom dom närmsta månaderna, notera att det står Notify Me vid den.

Permalänk

läste på http://www.prylportalen.se/artikel/coola_speltillbehor_fran_l...
där det står att den kommer släppas i mars

Visa signatur

Lian V3000 plus | Asrock x870e Taichi | AMD 9800x3d, Watercool IV Pro| G.Skill Trident Z5 Neo RGB 32GB @ 6000 MT | EVGA 3090 FTW3 Ultra | Seasonic Prime PX 1000 | LG UltraGear 34GN850-B

Permalänk
Medlem

Kommer imorgon

Beställde detta i februari och imorgon kommer det,
ska bli nice att testa LCD

Visa signatur

/m
Core i7 920@3,9Ghz|12GB|Rampage III Formula|Corsair H80|>1TB|GTX 570Ti|Antec P182|Corsair TX850M
Core i7 4770K @4,2Ghz|16GB|Sabertooth Z87|Corsair H100i|>5TB|GTX 770|Corsair 800D|Corsair TX850M

Permalänk
Medlem

Gillade det till en början, men sen såg jag på en video hur tjock lcd skärmen var.
Säger bara inget för mig

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

Dom skulle behållt G15 v2 Designen, den "seprata" displayen ser bara vek ut :/
Gillar dock att dom tagit tillbaks ett "reglage" för volymen och itne dom hemska knapparna som på G15 v2!

Kanske ska uppgradera lite snart då ^^

Visa signatur

mehp

Permalänk

Hämtade ut mitt G19 idag
Ska blir intressant o se om det är bättre än mitt gamla G15(blå)

Visa signatur

Thermaltake Level 10 Gaming Station | Intel® Core™ i7-990X Extreme Edition | ASUS Rampage III Black Edition | Western Digital Caviar Green 3TB | Samsung Spinpoint F1 1TB SATA II | Kingston HyperX SSD 240GB 2.5" | Corsair SSD Force Series™ F180A, 180GB 2.5" | Corsair XMS3 Vengeance 24GB DDR3 PC3-15000 1866MHz 6x4gb | ASUS GeForce TITAN | Fostex TH900 | NEC MultiSync LCD 3090WQXI black

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lithen2
Dom skulle behållt G15 v2 Designen, den "seprata" displayen ser bara vek ut :/
Gillar dock att dom tagit tillbaks ett "reglage" för volymen och itne dom hemska knapparna som på G15 v2!

Kanske ska uppgradera lite snart då ^^

Jag tycker precis tvärrtom, att den infällda displayen på G15V.2 är riktigt gräslig jämfört med G15V.1

Tycker att displayen på G19 är helt klart snyggaste hittills..

Visa signatur

Thermaltake Level 10 Gaming Station | Intel® Core™ i7-990X Extreme Edition | ASUS Rampage III Black Edition | Western Digital Caviar Green 3TB | Samsung Spinpoint F1 1TB SATA II | Kingston HyperX SSD 240GB 2.5" | Corsair SSD Force Series™ F180A, 180GB 2.5" | Corsair XMS3 Vengeance 24GB DDR3 PC3-15000 1866MHz 6x4gb | ASUS GeForce TITAN | Fostex TH900 | NEC MultiSync LCD 3090WQXI black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobbe.L.85
Hämtade ut mitt G19 idag
Ska blir intressant o se om det är bättre än mitt gamla G15(blå)

Nå, hur var den?

Visa signatur

| Z790 Formula | 14900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| RME ADI-2 DAC FS | Fostex TH-X00 | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck | Simagic Alpha U |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krux
Nå, hur var den?

Är RIKTIGT nöjd!, känns att G19 har bättre kvalité än G15 versionerna, känns inte alls lika extremt plastig som G15 kunde göra, sen har denna en riktigt skärm denna gång med förvånads bra kvalité.

Perfekt om man lirar mycket PVE i wow o wipar en hel del(eller i andra spel som har DÖ-tid), då kan man sätta igång ett youtube klipp eller en långfilm från HDD om man så vill direkt på tangentbordet utan att behöva tabba ut osv.

Jag själv använder vent en hel del, man kan ha venten på skärmen precis som i windows, ser vilka som joinar/lämnar/pratar osv. i kanlerna.

Har inte hunnit använda bordet jätte mycket o gått igenom allt, men det jag har hunnit med hittills är riktigt bra.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobbe.L.85
Är RIKTIGT nöjd!, känns att G19 har bättre kvalité än G15 versionerna, känns inte alls lika extremt plastig som G15 kunde göra, sen har denna en riktigt skärm denna gång med förvånads bra kvalité.

Perfekt om man lirar mycket PVE i wow o wipar en hel del(eller i andra spel som har DÖ-tid), då kan man sätta igång ett youtube klipp eller en långfilm från HDD om man så vill direkt på tangentbordet utan att behöva tabba ut osv.

Jag själv använder vent en hel del, man kan ha venten på skärmen precis som i windows, ser vilka som joinar/lämnar/pratar osv. i kanlerna.

Har inte hunnit använda bordet jätte mycket o gått igenom allt, men det jag har hunnit med hittills är riktigt bra.

Håller fullständigt med, knapparna känns skönare på något sätt, kanske beror på 4mm slagläng istället för 5mm som på G15v2

Skärmen är bättre än förväntat, Youtube funktionen är riktigt bra, skulle dock vilja konfiga den till att visa tex mina klipp eller nåt.

Visa signatur

/m
Core i7 920@3,9Ghz|12GB|Rampage III Formula|Corsair H80|>1TB|GTX 570Ti|Antec P182|Corsair TX850M
Core i7 4770K @4,2Ghz|16GB|Sabertooth Z87|Corsair H100i|>5TB|GTX 770|Corsair 800D|Corsair TX850M

Permalänk
Medlem

Är kanon nöjd med mitt, ända nackdelen jag märkt av är att ner knappen på kontrollen för LCDn är måste tryckas ner hårt för att reagera. Troligen bara mitt exemplar som är så dock Brukar ha osis med sånt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infinity_90
Är kanon nöjd med mitt, ända nackdelen jag märkt av är att ner knappen på kontrollen för LCDn är måste tryckas ner hårt för att reagera. Troligen bara mitt exemplar som är så dock Brukar ha osis med sånt.

Eller också är vi flera som uplever detta !
Är förövrigt ingenting mer än 2 sekunders irritation var tredje dag eller nåt...
Har bra upplevelse jämnt över med plankan annars
Gottar mig lite över att det börjar bli aplikationstöd för flergrejor varje dag nästan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shagy
Eller också är vi flera som uplever detta !
Är förövrigt ingenting mer än 2 sekunders irritation var tredje dag eller nåt...
Har bra upplevelse jämnt över med plankan annars
Gottar mig lite över att det börjar bli aplikationstöd för flergrejor varje dag nästan.

Hittat nån nice applikation än? Fick mitt idag så har inte hunnit letat nått än.
Everest bode ju funka på den nya med, får testa det ikväll.

Permalänk
Medlem

Är detta tagentbordet verkligen prisvärt? ;P Vad tycker ni, skulle ni rekommendera detta tagentbordet?

Visa signatur

Chassi Corsair Obsidian 800d Moderkort ASUS Z170-A RAM Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2400Mhz CL14 Vengeance GPU ASUS Radeon R9 390 8GB DC3 STRIX OCPSU EVGA Supernova G3 750W CPU Intel Core i5 6600K @ 4.6GHz, Noctua NH-D14 Skärm Acer 34" Predator XR341CK Curved

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreaper
Är detta tagentbordet verkligen prisvärt? ;P Vad tycker ni, skulle ni rekommendera detta tagentbordet?

Haha prisvärt är det väll inte direkt
Men om man vill ha det värsta så är detta typ så nära man kan komma.
Kvalités känslan är iaf mycket högre än den i mitt gamla G15 v2.
Men känns inte direkt som LCDn har några funktioner som väger upp för prislappen.
Har dock inte testat den i några spel som är kompatibla än.
Bakgrunds belysningen är kanon iaf, lyser lika starkt som gamla G15 och har nu även en enorm färgpalett som man kan välja färg på.
Ända som är lite dåligt är att den inte kan lysa starkare än den gör.
En on/off för skärmen tycker jag hade kunnat vara bra med.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreaper

Prisvärt? Nej knappast... däremot så är ett Logitech Ultra-X för 299kr eller mindre väldigt prisvärt. Sålde mitt G15 och köpte ett sånt igen... för 3:e gången. xD Den här gången ska jag fasen inte ångra mig... det slutar ju ändå med att jag köper mig ett igen.

Enda fördelen med dessa "gaming"-tangentbord (enligt mig) är antalet samtidiga knapptryckningar som kan registreras. Alla andra finesser och knappar o displayer är bara onödigt skräp. ^^

Men visst är det "geekigt"... oja =D

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som inte får fram info på displayen när man lirar tex COD4/COD5?? Det borde ju städja alla senare spel tycler man.... =/

Visa signatur

Intel i9 14900K @ 5,8 ghz, Corsair Hydro H150i PRO RGB, Corsair Vengeance Pro 64GB DDR5 6400mhz , Asus TUF OC RTX5080 16GB GDDR7X, MK ASUS ROG Z690 MAXIMUS HERO , HDD1 Samsung 990 Pro 2TB, HDD2 Samsung 990 Pro 4TB , Creative Sound BlasterX AE-5 Plus, Asus Hyperion™ GR701 =)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjögren_85
Prisvärt? Nej knappast... däremot så är ett Logitech Ultra-X för 299kr eller mindre väldigt prisvärt. Sålde mitt G15 och köpte ett sånt igen... för 3:e gången. xD Den här gången ska jag fasen inte ångra mig... det slutar ju ändå med att jag köper mig ett igen.

Enda fördelen med dessa "gaming"-tangentbord (enligt mig) är antalet samtidiga knapptryckningar som kan registreras. Alla andra finesser och knappar o displayer är bara onödigt skräp. ^^

Men visst är det "geekigt"... oja =D

tycker inte displayen på mitt G15 är onödigt för tkr det är väldigt bra att se när man får mejl , klockan , temperaturer i benchmarks , vilken låt man lyssnar på m.m så jag kan inte tänka mig va utan mitt tangentbord

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

på komplett.se så kostar den 1499:-, http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=435889

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Linuz92
på komplett.se så kostar den 1499:-, http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=435889

Jaha? Står pris längst upp med länk till prisjakt under produkter kopplade till tråden.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av skydiver
Någon mer än jag som inte får fram info på displayen när man lirar tex COD4/COD5?? Det borde ju stödja alla senare spel tycker man.... =/

Jag testade att lira CoD 4 igår och fick inte fram nån information alls på displayen. Ska kolla upp det lite idag o se vad jag kan hitta.

Permalänk
Medlem

Ni som har en G19 är de stor enterknapp på den eller är den smal som på engelska layouten??

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skydiver
Någon mer än jag som inte får fram info på displayen när man lirar tex COD4/COD5?? Det borde ju städja alla senare spel tycler man.... =/

Det du ska kolla på är ifall spelet stödjer att visa info på displayen, för det är spel tillverkaren som bestämmer vad spelet ska stödja.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Embu
Ni som har en G19 är de stor enterknapp på den eller är den smal som på engelska layouten??

Stor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infinity_90
Stor

Tack för svaret.. är du nöjd med den? ja funderar på köpa den men som sagt de är ju lite pengar man måste punga ut..

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.