Kontoverifiering utan inloggning

Permalänk
Medlem

Kontoverifiering utan inloggning

Hej!

När jag sitter vid allmänna datorer vill jag helst inte logga in. Detta för att undvika att jag stänger ner webbläsarfönstret utan att logga ut, och därmed också öppnar för möjligheten att nästa person som går in på någon sida jag varit inloggad på kommer in på mitt konto.

Det jag skulle önska är att det fanns en möjlighet att skriva inlägg under tiden man är utloggad. I och med att inlägget skickas kommer det upp någon sida som ber om användarnamn och lösenord. Efter att detta givits publiceras inlägget från min användare, men utan att någon inloggning sker. Jag måste därmed ge mina inloggningsuppgifter var gång jag ska skriva ett inlägg.

Jag har läst och insett att det är stopp för nya funktioner, men det är något ni kan ha i åtanke när det öppnas upp för detta igen.

Tack för ett bra forum.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej djonn,

Vi ska ta en titt på vad som kan göras framöver, kanske kakor som bara gäller en session och sedan raderas?

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)