Permalänk
Medlem

Kvällens spontanköp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dhanjel
http://www.pamnews.com/wp-content/uploads/2009/01/windows-hom...

Kvällens spontanköp

Nästan samma här faktiskt. Win server 2003, funkar fint.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Jaså, jävligt häftig alltså.

Haha, ja. Inget går ju upp mot att förolämpa och göra folk ledsna.

Permalänk
Medlem

Mitt nätagg havererade under LAN, vart akutköp inkl 2GB ram till.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

+ kung fu panda och lego indiana johns.

för samanlagt 1799kr
Hoppas jag blir nöjd.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Köpte en ny tshirt

http://www.galactus.se/wolverine/snickare.jpg

Skön som fan..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Stephen Hawking - A Brief History of Time
Perfekt när man är ute och går

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Haha, ja. Inget går ju upp mot att förolämpa och göra folk ledsna.

Jaså? Det är ett skämt om en sak som inte existerar.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Jaså? Det är ett skämt om en sak som inte existerar.

Inte för jag är troende eller nått men jävlar vad snopen du skulle bli om du vakna upp i helvetet eller himlen efter du dött

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Haha, stavningen på t-shirten är ju lika dålig som skämtet

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Köpte en ny tshirt

http://www.galactus.se/wolverine/snickare.jpg

Haha såna har jag sett några gånger, kommer förmodligen köpa en nästa gång också. Så sjukt fin är den

Citat:

Ursprungligen inskrivet av logoz
Haha, stavningen på t-shirten är ju lika dålig som skämtet

Ser inte problemet förutom att det är två kommatecken? Möjligtvis att det är stor bokstav i "Snickarjävel".

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem

Digital Pirate byxor/shorts 599:- på beijers.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Jaså? Det är ett skämt om en sak som inte existerar.

Att Jesus levt och blev korsfäst, är man väl ganska enig om...

Att han sen utförde diverse saker och påstod grejjer går att diskutera...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Bara jag som är ovanlig trögfattat och inte förstår skämtet på tröjan? Vadå snickare? Hade det stått snikarjävel, så hade jag förstått skämtet. Jag tror dock inte på att det är felstavat för då skulle fler reagera (speciellt om man googlar), så det är jag som inte fattar. (ovanlig dum)

Annars hade inte ordspråket, Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket heller varit fel.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Bara jag som är ovanlig trögfattat och inte förstår skämtet på tröjan? Vadå snickare? Hade det stått snikarjävel, så hade jag förstått skämtet. Jag tror dock inte på att det är felstavat för då skulle fler reagera (speciellt om man googlar), så det är jag som inte fattar. (ovanlig dum)

Annars hade inte ordspråket, Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket heller varit fel.

Jesus var en snickare.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Jesus var en snickare.

Aha, ja då förstår jag skämtet.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Ser inte problemet förutom att det är två kommatecken? Möjligtvis att det är stor bokstav i "Snickarjävel".

Jo, men det ser ju så dumt ut, imho. Om jag hade köpt en tröja med Foo Fighters-tryck hade det gärna fått stå just "Foo Fighters" och inte "foo,,Fighters".

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem

Gick och köpte mig en Saab utav KVD Fick den för pangpris via auktionen

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Keeper of the Bamse

Du borde ju ta bort resterande nycklar från fjärrkontrollen, annars får du inte ner handbromsen

f.ö. fin bil, vad fick du ge? Årsmodell, 06?

edit:

http://www.beastwear.se/Sa_kan_det_ga_snickarjavel.66

för den som vill ha trycket på tshirt, hood, tygkasse med mera

Har själv beställt tshirt med tryck därifrån, bra sida

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Du borde ju ta bort resterande nycklar från fjärrkontrollen, annars får du inte ner handbromsen

f.ö. fin bil, vad fick du ge? Årsmodell, 06?

Tack Nah nyckelknippan är inte ivägen, är ju en öpnning där nere eftersom handbromsen går som en båge. Det är en 06 Vector SC, och priset hamnade 20tusen under vad bilen i själva verket är värd. Jag var faktiskt så självsäker på den här bilen så jag köpte den utan att änns provköra. Var som ett litet barn när jag skrev på papprena och plockade ut den

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Om det mot förmodan dyker upp en varm dag denna sommaren så är jag nu redo...

Permalänk
Medlem

Femhundra kronor för lite plast Olaglig dessutom...
Kommer att se ut såhär sen närjag bytt ut papperslapparna mot spotlights:

Hoppas bilden inte är för stor, 692x922. Så fort nån säger till så kan jag ändra till mindre

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

och

Wumscut - Fuckit, när jag fick den såg jag att den var signerad!
Pluxus - Och resan fortsätter här

båda på vinyl.

Visa signatur
Permalänk

Mionix Mus 3200 med musmatta.

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Medlem

Va sluta priset på då?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ang3r
Tack Nah nyckelknippan är inte ivägen, är ju en öpnning där nere eftersom handbromsen går som en båge. Det är en 06 Vector SC, och priset hamnade 20tusen under vad bilen i själva verket är värd. Jag var faktiskt så självsäker på den här bilen så jag köpte den utan att änns provköra. Var som ett litet barn när jag skrev på papprena och plockade ut den

Permalänk
Medlem

En låda med godis till bilen

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BJorNus
Va sluta priset på då?

118, och då var kamremmen bytt, nya s/v däck

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniac
En låda med godis till bilen

http://pici.se/pictures/medium/iumVWnlln.jpg

Kw porr
Köpt, pris & ska sitta på vad?

Kan väl inflika att veckans inköp till mc´n bestod av fäljande:

Xenon sats H4 Bixenon 6000K

och Växelvisare

Kommer förhoppningsvis nästa vecka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BioCenter
Kw porr
Köpt, pris & ska sitta på vad?

De ska sitta på min S2a. Inköpta hos Dahlbäck. Konstigt nog var det i stort sett samma pris på v2 som på v3. Det skilde 500:-
Lite overkill men ska bli spännande att testa. Kanske det går bättre att svänga med skåpbilen när de är monterade

Länk till garaget.org

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

Nu blev jag lätt avis.
Känns som att jag har dregglat över en S2 avant i många år.