Permalänk
Medlem

Hahaha LOL

Permalänk
VR-fantast

Jag e så snäll så ja håller på o gör ett svärd

Handtag och texturering är dock skitsvårt så jag vet inte när det blir klart

ser i nuläget ut såhär iaf

Permalänk
Medlem

Snyggt, men borde inte "taggarna" (de som är på det gröna) vara vända åt andra hållet?

Permalänk
Avstängd

Nhalldin; kan man göra svärd i milkshape? Isåfall borde jag kunna spotta ur mig ett par modeller

edit: eller rättare sagt, kan man exportera dem till morrowind sen? vilket format använder morrowind?

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
VR-fantast

Robhed : Nej, det är det dom andra två sakerna är till för
Bara jag lyckas med textureringen så ser det helt annorlunda ut ... jag gjorde ett bra svärd innan men loosa det under formatering så det är enna svårt o visa upp det

Snyde : Bara om du kan importera från Milkshape format till 3dstudio max 3.x eller 4
Morrowind använder .NIF formatet och det finns officiella 3dstudiomax exporters...

Permalänk
VR-fantast

bilden där uppe är nu uppdaterad... som ni ser... :>

Permalänk
VR-fantast

ja dumpade vingarna ... har inte skills/plugins för det... så jag drog helt enkelt den gula skiten runtom

duger detta också eller ??

Permalänk
Medlem

En fråga. Hur tusan får man ihop pengar lol??? Jag har alltid under 1000 kr... fattar inte hur man får ihop pengar typ.. eftersom dom flesta inte har mer än 1800 kr o så.. och har en magic stav värd 12000 kr som jag vill få såld lol...

btw här e foto på min orc gubbe halv krigare halv magiker..

Klicka här

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Gå till caldera, in till Ghorak manor tror jag... där innne fins en creeper med 5000.........

nha: Snyggt med "den gula skiten" runtom det ljusa, nu väntar jag bara på en textur

Permalänk
Medlem

Jag e lite töntig jag , men jag gillar inte o tjuva saker från folks hus .. En snubbe bad mig döda en annan kille men jag lät honom rymma så snubben blev fett sur på mig lol.

här e frågan:

Om jag köper typ spells o så och ska använda dom så får jag alltid Failed på dom när jag ska använda dom? hur tränar jag upp mig så jag kan använda magin bättre.. eftersom jag ska vara halv magiker så måste det fungera bra med magin o så

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
VR-fantast

Jag klantade mig me svärdet ... råkade sätta ihop alla delar och sen spara :\
Blir väldigt svårt att ändra nånting nu

Vet inte om jag kanske ska skita i det ...

såhär såg det iaf ut senast

en *avi också

http://it01.lbs.se/it01niclash/raj.avi

Permalänk
Medlem

Jag är frilansare... Min gubbe är bara på l4 och har någon magisk-rock på sig... en svart som glimtar som jag snodde av en i någon grotta eller så.. Jag är i den grottan nU!

Permalänk
Medlem

Svärdet ser coolt ut nhalldin! Fast det var väldigt smalt på filmen...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
VR-fantast

japp det är helt flat ... och jag klantade ju mig så nu blir det nog väldigt svårt att göra klart det

ska se vad jag kan göra, men om det inte går, har ni några önskemål på vapen jag ska göra ?? bifoga gärna bilder isf

Permalänk
Medlem

Du skulle ju kunna försöka göra nåt "blunt weapon", tex, en yxa eller en "mace"? Dom som finns i Morrowind ser inte så bra ut tycker jag.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
VR-fantast

visst men jag behöver inspiration ... bilder, bilder ...

Permalänk
Medlem

Den här yxan var rätt cool...

Visa signatur

Permalänk
VR-fantast

ok, ska se vad jag kan göra fast man ser ju inte hela ...

Permalänk
VR-fantast

ok detta fick jag fram på ungefär 2 minuter

med mer nogrannhet och texturering kan det nog se bra ut

Permalänk
Medlem

As coolt! Här är en annan bild...

Visa signatur

Permalänk
VR-fantast
Permalänk
Medlem

i vilket program gör man vapen i??? skulle gärna vilja göra en grym yxa.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
VR-fantast

3dstudiomax 3.x och 4

Permalänk
Avstängd

Vad fan, gör du photoskins din djefla lamer?

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
VR-fantast

??

Han ville ju att den ska se ut så, så jag gjorde utseendet i grund o botten fast andra texturer och storlek plus ett extra skaft

Permalänk
Medlem

Kan man ladda hem bilderna och sen ha med i spelet elle vad snackar ni om?

Permalänk
Medlem

kan ni inte lägga upp screens på era gubbar med full armor , redo att fjatas.

Visa signatur

Corsair PSU 620HX, Gigabyte P35-DS4, Q6600 @ 3,6Ghz, 8800GT @ ( 700, 1750, 1000 ), Corsair XMS DDR2 800MHZ (4, 4, 4, 12), WD Raptor 150 GB, Lian Li PC-A05, Thermalright 120 E, Noctua 1300rpm, Windows Vista 64

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

åhh fasen, o jag som tyckte min såg ball ut

Visa signatur

Corsair PSU 620HX, Gigabyte P35-DS4, Q6600 @ 3,6Ghz, 8800GT @ ( 700, 1750, 1000 ), Corsair XMS DDR2 800MHZ (4, 4, 4, 12), WD Raptor 150 GB, Lian Li PC-A05, Thermalright 120 E, Noctua 1300rpm, Windows Vista 64

Permalänk
VR-fantast

Raz, vad har du för prylar ??