Extern HDD till MBP 13"

Permalänk

Extern HDD till MBP 13"

Hejsan alla!

Jag tänkta skaffa mig en portabel HDD till min MBP 13". Som sagt jag vill helst ha 500GB, firewire 800 på HDD:sen och den ska inte behöva någon extra ström adapter, vill att den ska försörja sig på firewire 800!

Jag har kollat på dom här, lutar mest åt Western Digital. har för mig att deras HDD stänger av sig efter ett tag om man inte använder den. Vilket borde vara väldigt bra? Plus att den är snyggast till MBP 13"!

* Western Digital Extern HDD My Passport Studio T 500GB (USB 2.0 / FireWire 800)

* LACIE RUGGED 500 GB EXTERN FW800/400/USB2

* 500GB Seagate FreeAgent Go for Mac

Sedan undrar jag om dom stödjer Mac OS X 10.6.1? Kom gärna med förslag!

Hjälp uppskattas!

MVH

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk

Ingen som nappar?

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

Jag har en Seagate på ingång fast på 250gb men jag väntar på att Macbooken ska skickas vilket ser ut som att dröja ett tag..
Men sökte lite och fick fram att Seagate skulle tydligen vara en de bättre, Western är ju också ett annat känt märke. Du lär nog inte bli besviken vilken modell du än väljer.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggleforce
Ingen som nappar?

Jodå, §4 svarar...
* tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.