Vilket setup ska jag ha för att spela Crysis på dessa inställningar?

Permalänk
Avstängd

Vilket setup ska jag ha för att spela Crysis på dessa inställningar?

http://www.youtube.com/watch?v=a54R0k-OBtk

Vilket setup ska jag ha för att spela på dessa inställningar?

Kan ni sätta ihop ett paket som kan köra den på så höga inställningar, men ändå ska paketet kostar under 9-10k?

Skulle uppskatta alla svar. Spelet kommer att köras i 1680x1050 och under, mest av tiden 1280x1024.

uppskattar alla svar.

Permalänk

Varför ska du mest av tiden köra spelet i 1280?:P:P:P

Permalänk
Avstängd

Därför att jag vill hellre inte köra på så stor skärm.

men kan du/nån samla ihop delar som kan spela crysis på såna iställningar som videon?

Permalänk
Avstängd

Därför att jag vill hellre inte köra på så stor skärm.

men kan du/nån samla ihop delar som kan spela crysis på såna iställningar som videon?

Permalänk
Medlem

Vänta på dx11, sen kör du med typ en i5 och tillhörande produkter.

Visa signatur

"You have enemies? Good. That means you´ve stood up for something, sometime in your life." - Winston Churcill

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p3nt0s
Vänta på dx11, sen kör du med typ en i5 och tillhörande produkter.

Kommer 4gb ram, radoen 5850 och i5 fixa sådan grafik som i videon och spela i upplösningen 1280x1024, är det möjligt att få bra fps (över 50) också?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av worldwide
Kommer 4gb ram, radoen 5850 och i5 fixa sådan grafik som i videon och spela i upplösningen 1280x1024, är det möjligt att få bra fps (över 50) också?

Troligen

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk

Jag kan inte riktigt förstå hur du tänker. Du vill köra Crysis i 1280x1024 för att du inte vill spela på så stor skärm? Men skärmen är ju lika stor som om du spelar i 1680x1050? Och det kommer vara mycket "fulare" att spela i lägre upplösning. Har aldrig hört något liknande, kan du vara vänlig att förklara hur du tänker?

Permalänk
Medlem

"I made the video in slow motion. Average fps is about 20-30 without fraps. My specs are
Intel C2D E6300 2.2GHz
2GB ram
gigabyte 8800gt "

Så skrev han som la upp filmen iaf.

Dock är det där en special map så du kan inte få den där grafiken i vanliga spelet.

Permalänk
Avstängd

well, ändå, jag menar få över 50 fps hela tiden med uplösningen 1280x1024.

Permalänk
Hedersmedlem

Dubbelpost
* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.