Ringsignalvolym, Fet bugg i - phone

Permalänk

Ringsignalvolym, Fet bugg i - phone

Ja då var det dags igen att prata om iphone. Borde få anställning där efter som jag hittar så många buggar åt dem.
Om man ställer in ringsignalsvolym på 80% sen så lyssnar man på musik och vill bara ha 20% volym så ändras ALL volym i telefonen inklusive ringsignasvolymen. Vilken innebär att om någon ringer mig så hör jag inte att det ringer.
Vilket är mycket jobbigt efter som jag missa ett möte i dag.

Permalänk
Medlem

Kan det inte finnas 1 tråd om alla brister iphone verkar ha?

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du kan sälja din iPhone och köpa någon annan telefon som bättre uppfyller dina krav och som fungerar som du vill... Kanske en 3310?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Penguin_SWE
Jag tycker att du kan sälja din iPhone och köpa någon annan telefon som bättre uppfyller dina krav och som fungerar som du vill... Kanske en 3310?

Har redan rekomenderat 3310 (fantastisk mobil) till folk här som har SMS som prio 1. Men det var inte populärt...

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

eller varför inte en 3720 classic? jävligt fin kvalitets nokia där programerarna lyssnat på gnäll på gamla modeller och faktiskt lagt till sakarna man saknat gillar den skarpt ^^ fast ska du nu ha en iphone liknande så är inte det en kandidat iaf ^^

Permalänk
Medlem

Vet inte vad du har för iPhone för jag kan sänka musiken till 20% utan att det har någon inverkan på ringsignals volymen.

Permalänk
Medlem

Jag förstår mig inte på Apple-talibaner som trollar bara för att man har ett litet klagomål på iPhone.

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fratey
Jag förstår mig inte på Apple-talibaner som trollar bara för att man har ett litet klagomål på iPhone.

http://www.sweclockers.com/forum/search.php?s=&action=showres...

Killen har skapat 4 tradar senaste dagarna med enbart klagomål på iPhone om problem och saknade funktioner som vem som helst som ägnar 5 minuter research innan dom köper telefonen skulle kunna få svar på. Två exempel från hans tidigare trådar är t.ex. att man inte kan ha custom ringsignaler eller fora over låtar från kompisars datorer i iTunes. Om ett köp står och faller med dessa funktioner är det väl hans ansvar att kolla upp det innan.

Att köpa något helt blint och sen lipa om varena liten sak som inte va som man "trodde" på ett forum känns ganska obegåvat. Personligen ser jag ingen syfte med att hjälpa en sådan person.

EDIT: Hur kan du INTE marka om nagon ringer om du har horlurarna i, iphonen sanker ju musiken och spelar ringsignalen i horlurarna?

Visa signatur

Laptop: Macbook Pro 15" Unibody | Intel Core 2 Duo 2.4GHz | 2x2GB OCW DDR3 | 250GB HDD | Mac OS X 10.6 Snow Leopard
HTPC: Intel Dual-Core E6300 @ 2.8GHz | Corsair DDR2 PC6400 2x2GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Asus P5N7A-VM nForce 730i | Antec NSK-2480 | Windows 7 Pro

Permalänk
Medlem

Re: Ringsignalvolym, Fet bugg i - phone

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lindebring
Ja då var det dags igen att prata om iphone. Borde få anställning där efter som jag hittar så många buggar åt dem.
Om man ställer in ringsignalsvolym på 80% sen så lyssnar man på musik och vill bara ha 20% volym så ändras ALL volym i telefonen inklusive ringsignasvolymen. Vilken innebär att om någon ringer mig så hör jag inte att det ringer.
Vilket är mycket jobbigt efter som jag missa ett möte i dag.

Fail. Så är det inte alls. Men bra försök

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Lite pinsamt att säga det här. Jag har helt fel, Det ändras inte när man går in i ipod.

Ledsen Appel.... men ni suger ändå tycker jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Kan inte du starta en blogg stället där du kan lätta ditt hjärta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Lite pinsamt att säga det här. Jag har helt fel, Det ändras inte när man går in i ipod.

Och jag tycker du suger

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av urr
<supersöt bild>

Kan inte du starta en blogg stället där du kan lätta ditt hjärta?

Haha, helt rätt!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Och jag tycker du suger

Stämmer.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Jösses...

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM