Permalänk
Medlem

Genväg till voddler?

Någon som vet någon genväg eller bakväg till att få testa ett voddler konto. Jag kan inte hia mig längre. Måste få testa voddler nu!!!

Permalänk

Skulle nästan tro att någon trött moderator låser denna tråd snart ^^

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

Du är inte ensam om att tycka så Sophi.

Permalänk
Medlem

skaffa sig bredband hos bredbandsbolaget?

Permalänk
Medlem

Re: Genväg till voddler?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sophi
Någon som vet någon genväg eller bakväg till att få testa ett voddler konto. Jag kan inte hia mig längre. Måste få testa voddler nu!!!

Du får vänta till public beta tyvärr. Det är bara några få "lyckliga" som får testa. Kan säga att tjänsten som så funkar väldigt bra, nu har jag iofs 100/100-lina. Lite reklam i början på 30 sekunder och sen startar filmen direkt med text. Inte så bra filmutbud ännu men det är som sagt inte meningen heller än. Serier kommer senare och funkar inte. Kvalitet på filmerna är helt ok och jag är väldigt nöjd men vissa säger säkert helt annat.

Jag är imponerad, inte utav utbudet men av tjänsten i stort. Utbudet kommer sen...

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Inaktiv

E du kass eller kvaliten e ju de bästa du får...

Permalänk
Medlem

Måste man vara dålig för att tycka kvaliten är ok?

Ska bli intressant att testa när alla får

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emery
E du kass eller kvaliten e ju de bästa du får...

Beror väl på vad man har för kriterier, alla kanske inte tycker DVD är det bästa man kan få.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av one-o
Beror väl på vad man har för kriterier, alla kanske inte tycker DVD är det bästa man kan få.

Nu har inte jag haft tillgång till Voddler än, men jag har för mig att folk har sagt att det finns HD material också. Stämmer inte det?

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Sist jag provade hittade jag inget.

Permalänk
Medlem

Det är minst DVD kvalitet på filmerna, just nu finns endast 4-5 HD filmer tillgängliga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sabbe
Det är minst DVD kvalitet på filmerna, just nu finns endast 4-5 HD filmer tillgängliga

Just nu finns väl ingenting eftersom betan stängde och något annat är väl inte uppe än?

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bejje
Just nu finns väl ingenting eftersom betan stängde och något annat är väl inte uppe än?

Stämmer, men innan den 11 oktober släpps den skarpa versionen, med uppdaterat gränssnitt, filmer mm

Edit: från hemsidan

" The beta service of Voddler is closed, due to an attack. The official version of Voddler will be released.
We have as a result of a hacker attack on the evening October 2nd closed beta service. For security reasons we will not release it again, but instead initiates the transfer of our users to the new, official, platform a little earlier than expected.

That means for you as a user that you will return to view our movies - but in a new environment with improved functionality and safety - sometime between Monday, October 5th and Sunday, October 11th.

We apologize for the inconvenience this may cause, but hope you will like our new and developed environment where you will be able to find a better movie selection, together with more new and requested features. "