Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Om det inte var det du menade så finns det ett alternativt slut där

han åker tillbaka tills innan han är född och stryper sig själv med navelsträngen.

Dold text

Jag kommer bara ihåg att där är "olika slut" varav det sista är ganska ovanligt. Eller hur var det nu... Nu blev jag förvirrad.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mortres
--------------------------------------------------------------------------------
Ursprungligen inskrivet av hunden
Om det inte var det du menade så finns det ett alternativt slut

där han åker tillbaka tills innan han är född och stryper sig själv med navelsträngen.

Dold text

Va, vänta nu? finns det fler slut än detta? Detta är det enda jag sett.

Ah, det finns ett mer "amerikniserat" slut.

Han åker tillbaka till födelsedagskalaset när han för första gången träffar Kayleigh, han går då fram till henne och säger någoit i stil med, youre a stupid bitch I hate you. Hon blir då ledsen och väljer då att bo hos sin mamma istället för sin pappa. I och med det så händer aldrig de saker han var med om i sin ungdom.

Dold text

Jag gillar det slutet bättre faktiskt.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mortres
--------------------------------------------------------------------------------
Ursprungligen inskrivet av hunden
Om det inte var det du menade så finns det ett alternativt slut

där han åker tillbaka tills innan han är född och stryper sig själv med navelsträngen.

Dold text

Va, vänta nu? finns det fler slut än detta? Detta är det enda jag sett.

dessa har jag sett:

Han går på en gata, ser keylieh(stava) och går förbi henne, stannar, hon stannar också lite, men båda fortsätter gå.

Samma sak fast de börjar prata med varandra.

samma sak fast hon säger att han ser bekant ut.

dessa sluten kombineras med det slutet där han svor åt henne på ett födelsedagskalas när han var liten.(som ovanstående postare skrev).

Dold text

har för mig att det var så iaf.

var glad att du bara sett det andra, det äger

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Permalänk
Medlem

Som någon sa innan.. The Mist har ett riktigt oväntat slut.. Satt och applåderade för mig själv

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk

Fight club har helt klart det konstigaste slutet av dom filmer jag sett iaf

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.