Årets datorbutik 2009!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Årets datorbutik 2009!

Vilken butik anser du, med hänsyn till service, sortiment, priser och leveranstider, är värdig att koras till årets datorbutik 2009?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

misco, på grund av deras pris och fina service som de ger.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Inet pga fraktfritt till oss, bra service, otroligt snabba leveranser och många gånger lägst priser.

Permalänk
Hedersmedlem

Inet, riktigt fina priser, grym service och sjukt snabba leveranser. Fraktfritt också <3

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Dustin.se pga stort utbud, otroligt snabba leveranser och grym support.

Visa signatur

Xbox series x

Permalänk
Medlem

Tveklöst Inet.
Bästa supporten jag någonsin stött på, fraktfritt till SweC-medlemmar och en enkel och skön sida som man inte tröttnar på och hittar det man letar efter.

Permalänk
Medlem

Inet gratis frakt för swecare

Visa signatur

orka....

Permalänk
Medlem

Lutar åt inet eftersom de har bra priser, fraktfritt och allt har gått smidigt. Dock så skickade jag en trasig hårddisk till dem idag, så jag väntar med att svara tills jag ser hur det går.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixxxarn
Inet gratis frakt för swecare

+1 ^^

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Inet, pga fraktfritt samt den service dom har på återköp och garantiärenden.

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn
Inet, riktigt fina priser, grym service och sjukt snabba leveranser. Fraktfritt också <3

Vad mer finns det att säga? :D:D

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk

Indomo

Visa signatur

Asus: Bara vi har äkta USB 3.0 och SATA 6,0 Gbps
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/w47khy.png[/img]

Permalänk
Medlem

Dustin eller Inet. Båda har fraktfritt men bara Dutin har rabbat för studenter!

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Inet och Dustinhome är de affärer jag använder, men oftast så faller valet på Dustinhome.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Dustin eller Inet. Båda har fraktfritt men bara Dutin har rabbat för studenter!

Jag håller med där. Dagen då studentrabatten försvinner blir det Inet.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk

Inet pga bra service och fraktfritt.

Permalänk
Medlem

Inet för bra priser,fraktfritt för Sweclockers,snabba leveranser och lättläst hemsida.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

Dustin för student rebatten

Permalänk
Medlem

Inet, jag behöver inte säga något mer.

Permalänk
Medlem

Inet. Beställde igår kl 2 och har varan på posten kl 11 idag. Fick min Intel 80GB SSD G2! Ska ta och hämta upp den till helgen. Annars så är servicen underbar. Dom svarar direkt på mail och inte som dustinhome: skrev 3 mail under en vecka och 3 veckor senare svarar 3 olika personer på samma dag. fick tillslut ringa dom för att kunna RMA mitt moderkort.

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

inet for the win

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

Inet såklart, bra priser och bra service! + fraktfritt till swenissar

Permalänk
Avstängd

Vadå fraktfritt på inet som sweclockare? har jag missat något?

Visa signatur
Permalänk

Inet !

Låga priser i kombination med fraktfritt över 500:-
Otroligt snabba leveranser. (Senaste 2 ggr fick jag grejerna dagen efter beställning)
Mycket bra service och support.
Fysiska butiker.

Mvh Peter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lexusscorpion
Inet !

Låga priser i kombination med fraktfritt över 500:-
Otroligt snabba leveranser. (Senaste 2 ggr fick jag grejerna dagen efter beställning)
Mycket bra service och support.

100%

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tivook
Vadå fraktfritt på inet som sweclockare? har jag missat något?

https://www.inet.se/kampanj/kampanj/fraktfritt-sweclockers-vi...

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Förmodligen Inet, men de verkar ha höjt priserna en hel del, eller är jag bara förvirrad?

Dustin har alltid varit bra, men priserna gör att det sällan blir beställning.

Edit: jag får inte glömma Alina. Exceptionellt superb service den gång jag nyttjat den.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk

redan innan jag röstade visste jag att inet skulle ha mest röster, och inte fick dom färre av mig...