Permalänk
Medlem

Själv gjort det misstaget

"Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt." Albert Einstein.

Permalänk

Fan vad bra det blev
10p

Visa signatur

[Pentium E2140 @ 2.3 GHz] [2 Gb @ PC5300] [HDD: 250 GB] [ATi 3870] [Gigabyte P31 DS3L] [ACE 620W]

Permalänk
Medlem

Du kan hantera en kanna i alla fal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
Du kan hantera en kanna i alla fal

Killen har can control

Skulle man kunna få en till bild på insidan som är rakt framifrån och med vanlig belysning? Ville se hur du gjorde med kabeldragningen (:

Hursom, riktigt bra jobbat! 8p!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maango
Killen har can control

Skulle man kunna få en till bild på insidan som är rakt framifrån och med vanlig belysning? Ville se hur du gjorde med kabeldragningen (:

Hursom, riktigt bra jobbat! 8p!

De har blivit en del spraylackeringar genom åren. Men självklart har jag stått där och slipat rinningar och svurit

Måste faktiskt erkänna att jag glömde ta en bild i dagsljus rakt framifrån innan jag lämnade tillbaka den.

Men om du förstorar bilden på "diodslingan på plats" ser du att de gömmer sig i 5,25" facken då det ej fanns nån plats bakom MB-plåten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nougie
De har blivit en del spraylackeringar genom åren. Men självklart har jag stått där och slipat rinningar och svurit

Måste faktiskt erkänna att jag glömde ta en bild i dagsljus rakt framifrån innan jag lämnade tillbaka den.

Men om du förstorar bilden på "diodslingan på plats" ser du att de gömmer sig i 5,25" facken då det ej fanns nån plats bakom MB-plåten.

Jojo. "spraylackeringar", det brukar låta så

Nä men riktigt bra resultat, faller visserligen inte mig i smaken men det är endå riktigt bra gjort. Större fläkt och svart insida hade gett 9p (:

Och det man såg av kabeldragningen såg bra ut