Permalänk
Medlem

jag som precis skulle uppdatera min..
nu vågar jag fan inte

Visa signatur

i5 - 4gb xms3 @ 1600MHz - 500gb wd hdd - 260gtx sli - antec twelve hundred - 750W corsair TX. W7 ultimate 64bit

& allt visas i en CRT från 1999;) 19" 100Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zalkan
jag som precis skulle uppdatera min..
nu vågar jag fan inte

Om du hade tänkt göra det för att du behöver göra det, kör på.
TS verkar dock ha gjort det för att det verkade vara en kul grej..

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem

julmustnr7 - koppla bort den tomma disken och CD-spelaren.

/xJom

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk

jaha okej

Permalänk
Medlem

Hejsan! Jag tänkte låna denna tråden lite, då jag också får upp detta dumma meddelande nu. Jag har precis formatterat om mina två diskar och installerade Windows XP på min 160GB Hitachi disk. Denna disk ligger som First Master SATA och jag har ändrat boot ordningen i bios till att ta hårddisk först. Jag har även testat att koppla ur både CD-Läsare, samt min andra hårddisk, som är en 300GB Maxtor. Det funkar felfritt när jag startar med skiva i och jag kan läsa och skriva till mina diskar i Windows. Men det är denna förbaskade uppstartningen som spökar. Någon som har något tips? Jag är inget geni när det gäller sånt här, så jag uppskattar all hjälp jag kan få.

Tack på förhand!