Dator problem
har ingen aning vart jag skulle skriva detta och jag ber om ursäkt för det är första gången jag försöker få hjälp här.
jag har vänt mig till JME data för och få hjälp men har inte fått någon vidare bra hjälp och försökt och leta runt på olika hemsidor tills jag fann denna.
jag behöver hjälp med exakt alla 4 bilder.
jag beställde nytt moderkort och om ni ser på bilden så är den vit och jag antar de är till strömsladden så man kan starta datorn. jag har ingen aning vad sladden heter. när jag väl satte in alla sladdar som passade och som ja behövde så funkade inte för ja saknar bild på datorn och datorn gick inte ens och starta då. så jag bytte till mitt gamla moderkort och då funkade de inte heller förmogligen har den gått sönder. den är svart som ni ser på den andra bilden och är mycket mycket mindre. min strömsladd till min gamla moderkort eller om de nu heter strömsladd har ingen aning så ser den ut så på den tredje bilden. jag har ingen aning va som är fel och jag hoppas ni vet vart man kan köpa sån sladd eftersom ja inte hittade när jag letade. om de skulle hjälpa och byta ut hela den stål burken som är på fjärde bilden och vad den nu heter som jag inte heller vet. men jag tror nog att det är sladden. och den passar ju inte på mitt nya moderkort så om ni vet vart ja kan köpa den vita som är på den första bilden så blir ja oerhört tacksam.
1.

2.

3.

4.

sorry för bilderna är så stora men jag hoppas ni ser och förstår vad jag menar. vill ni fråga mer så svarar jag så fort jag kan