Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Men bara för att det är en stor arbetsgivare skall man ju inte acceptera inkompetens och ineffktivitet?

nej absolut! jobbar inte där, men många andra gymnasieelever gör det (mest SP kanske därför det blir inkompetens osv. sj stolt NV'are )

Vad jag hört så registreras inte paketen när dom lämnar Ånge och därför de verkar sitta fast, men har aldrig haft något att göra med det så kan inte uttala mig så noga där. Det bra å andra sidan är att man själv får ut paket direkt då man bor här.

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
08'or? du menar 99'or, för de blir ju aldrig riktigt hundra..

Ånge... sorgligt men sant så fastnar ALLTID paketen upp där, är väl ett utav världens underverk?

Nej, alla norrländska inflyttade till Stockholm har en tendens att förstöra våran annars så trevliga stad och se till att inget riktigt fungerar som det skall

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

Okej jag trodde att era Ånge klagomål var påhittade, men jag ser nu att mitt paket har varit kvar i Ånge i 3dagar nu

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Kanske för att det är helg, inte vet jag? Kulturnatt på fredagen och bakfyllan på lördag?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

är inte posten något som jobbar dygnet runt på stora centraler? kanske inte ens är en central?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Dygnet runt, nejnej. Men från tidigt på morgonen till rätt så sent på kvällen.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Ala_95, du behöver inte försöka bortförklara alla kritik mot Ånge bara för att du bor där!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sennebring:

Ala_95, du behöver inte försöka bortförklara alla kritik mot Ånge bara för att du bor där!

Jo! Ånge är en underbar liten avkrok.
Skämt åsido, litet pisshål.

Nej, men grannen förklarade för ett tag sedan att det var något med hur lastbilarna gick tidsmässigt. Minns inte riktigt.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Det jag kan störa mig på är att även om ett paket anländer till Ånge 04-05 på morgonen enligt Postens hemsida, så rör det sig knappt alls denna dag. Jag är med på att det går via lastbil därifrån, men det borde ju hinna ganska långt ändå om vi pratar normala arbetstider.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Finns inget värre än att vänta på nått man har beställt :/

Finns inget värre än att vänta på paket som är i Ånge :/

Permalänk

Hej!

Jag har beställt en dator från Sunne som 2010-10-05 var i Örebro. Det är nu 2010-10-07 och jag har inte hört något nytt från Posten. Det står fortfarande "2010-10-05 20:33 Örebro Sorterad". Har mitt paket glömts bort, eller är bara Ånge sega på att sortera paketet?

Tack på förhand!

Permalänk

Du får räkna med att vänta ett par dagar till. När jag bodde i jukkas förra året så var en veckas väntetid inget ovanligt.

Permalänk
Medlem

Paketen skannas när det kommer till Ånge. Sedan skannas det inte igen förrän det är framme vid utlämningsstället. Därför ser det ut som att det ligger i Ånge en lång tid.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Mitt problem är att den inte sorterats i Ånge än. Den har visat Örebro i två dagar nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arktisk:

Mitt problem är att den inte sorterats i Ånge än. Den har visat Örebro i två dagar nu.

Då är det ju inte Ånges fel antar jag. Antingen så ligger den kvar i örebro eller så har dom inte skannat den efter örebro.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Läste just detta på Postens hemsida:

"Störningsinformation
Vi har förseningar i vår paketdistribution som påverkar mottagare i Norrland (postnummer 83-98), Stockholms- och Uppsalatrakten (postnummer 10-19 resp.74-76) samt Gotland. Vi jobbar intensivt för att kunna leverera paketen och beklagar eventuella förseningar"

Kan det vara därför som paketet inte rört på sig?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sennebring:

Ala_95 är en skön snubbe.:D Han är lite som Gustav Svensson i "Svensson Svensson" oavsett hur dålig/(bra?) Vivalla (i detta fallet Ånge) är så försvarar Gustav aka Ala_95 sin "stad".:P Komiskt och underhållande.xD

Hörde ni förresten att de nya avsnitten av Svensson Svensson ska spelas in i Ånge?;) Ala_95 som postsorterare i Ånge terminal och Gustav Svensson som brevbärare.:D:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Fail, terminalen ska ju vara borta innan december 2014.
Och det är så faktiskt. Paketen skannas när dom kommer här till Ånge, sedan skannas dom inte igen förrän dom kommer till utlämningsstället. Och det går oftast inte direkt till utlämningsstället utan ligger kvar en dag. Ska jag få ett paket så kommer det in till posten dag ett och jag kan hämta ut det först dag två på utlämningsstället.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nidas:

Nej, alla norrländska inflyttade till Stockholm har en tendens att förstöra våran annars så trevliga stad och se till att inget riktigt fungerar som det skall

Jo lite komiskt är det.:P Som när en skåning gick i motsatt riktning från T-Centralen och frågade om denna vägen inte ledde till Arlanda Express.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Ala_95 är en skön snubbe.:D Han är lite som Gustav Svensson i "Svensson Svensson" oavsett hur dålig/(bra?) Vivalla (i detta fallet Ånge) är så försvarar Gustav aka Ala_95 sin "stad".:P Komiskt och underhållande.xD

Hörde ni förresten att de nya avsnitten av Svensson Svensson ska spelas in i Ånge?;) Ala_95 som postsorterare i Ånge terminal och Gustav Svensson som brevbärare.:D:D

Det där gjorde min dag! TACK!

Permalänk

Någon annan som lider utav förseningarna i Postens paketdistribution?

Permalänk
Medlem

Men det kommer ju bli otroligt bra nu när Ångeterminalen lägger ner. All post kommer ju komma fram dagen innan man skickar den för att det slipper gå genom Ånge.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sephinator:

Det där gjorde min dag! TACK!

You are mooost welcome!:D Jag brukar inte "skryta" om egna skämt men i detta fallet fnissade även jag till under skrivandet: de är right on spot.:D

OT: Jo Ala_95 vi får hoppas det blir så, jag menar nu kan det ju bara bli bättre eller hur?;)

Visa signatur

iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

4månaders citering...

Snälla sluta använda ALLDELES FÖR MÅNGA SMILEYS ÖVERALLT!

Puh....

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sennebring:

4månaders citering...

Snälla sluta använda ALLDELES FÖR MÅNGA SMILEYS ÖVERALLT!

Puh....

Vad innebär "4månaders citering" (har inte hört uttrycket förut).

Vänligen skrik inte.<3 Ang smileys se tidigare svar (via sökfunktionen).

Visa signatur

iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Vad tror du en "4 månaders citering" innebär? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Skrivet av Martiis:

Vad tror du en "4 månaders citering" innebär? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem

Jag undrar oxå vad "4 månaders citering" betyder ?

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Skrivet av Lars Adaktusson:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

:D?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Att du citera något som jag skrev för 4 månader sen, kändes inte som man hängde med när jag bara såg du citerat något jag skrivit för länge sedan...

Tänker inte söka dina svar, undviker att läsa dina inlägg med en massa smileys, spec de där du kör tre olika smileys i rad!

Visa signatur