[WoW] [H] Unleashed - letar svenska spelare

Permalänk
Medlem

[WoW] [H] Unleashed - letar svenska spelare

Because we are a swedish guild the following will be in swedish.

Vilka är Unleashed

Unleashed är ett relativt nytt gille som startades av 3 eldsjälar från red Angels och VildaBrax, 2 gillen som alltid varit top 10 på servern vid varje expansion.
Vi har några mer eller mindre kända firstkills, däribland server 2 att rensa ZA när det begav sig och typ 70ish i världen.
Sen så har både rA och vb varit i framkant i vanilla, då det inte var så lätt att raida som det är nu.
Vi beslutade oss vid releasen av Cataclysm att det var dags för oss att spela wow på mer casual nivå än tidigare och har därför nu startat Unleashed för spelare som älskar raids och allt vad det innebär, men som inte har tid att spela 12h varje dag men som fortfarande har kompetensen att spela på absolut toppnivå.

Våra mål

Snabb progress på kort tid med skillade spelare. Vi vill kunna progressa och ändå ha ett liv utanför wow.

Progress

Vi började raida relativt sent in i Cataclysm och han inte så långt med heroics innan FL kom.
12/12 i normal.
5/13 i HC.

7/7 Firelands - Första veckan fick vi ner 3/7 och vi hade sedan en raidpaus till slutet av augusti. fick 7/7 innan nerfs
6/7 Firelands HC

8/8 DS - första veckan
1/8 DS HC

Raids

Vi kör 10man.
Torsdagar 19:50-23:00
Söndagar 19:50-23:00
Tisdagar 19:50-23:00

Vi rekryterar

Ranged DPS, fler olika klasser.
Tank, DK eller paladin
Healer, Shaman

Om du inte spelar en av dessa klasser så skit i det, gör en apply iaf för vi är alltid intresserade av skickliga spelare.

Vi är även intresserade av någon slags merge, vi har förlorat många spelare, både till livet utanför WoW samt till swtor.
Vi är också intresserade av personer med officer/gm vana för att förstärka vår ledning

Vad vi förväntar oss av dig

Skicklig spelare som kan din klass
Hög fokus under raids
Hög närvaro på raids
Kunna kommunicera via TS
Kunna ta och ge konstruktiv kritik
Vi ser helst att du har tillräcklig gear för att spela HC då vi inte prioriterar att rensa på normal längre

Vad vi kan erbjuda dig

Ett trevligt svenskt gille med bra stämning och atmosfär
Stabila och roliga raids

Övrigt

Har ni några frågor kan ni kontakta officers izaiah, shnor och charlîe ingame eller skriva en post på vårt forum där ni även kan lämna er apply, theunleashed.se

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem

woho, ny first kill, maloriak

Visa signatur

Permalänk
Medlem

haha blir sjukt sugen att börja igen när man ser bra svenska guilder =(

Permalänk
Medlem

bump

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

Vilka är Unleashed

Unleashed är ett relativt nytt gille som startades av 3 eldsjälar från red Angels och VildaBrax

Spelade inte VildaBrax på Neptulon i Vanilla? Men du är kanske inte ens såpass gammal medlem? Jag vill minnas att jag som alliance hatade VildaBrax då de gankade allt de såg.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem

oj, sent svar

nej jag har inte varit med från början, dock så började VB sin karriär på neptulon om jag inte minns helt fel.

bump för övrigt

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av issue:

Jag är rädd att den typen av inlägg är förbjudna enligt § 4 i reglerna. Det beror på att vi tycker att det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade. Den här gången har jag inte låst din tråd på grund av detta, men tänk på det i fortsättningen.

Permalänk

Man får gratulera till lite nya kills!
Är ju lite synd att man tappat suget helt för spelet med tanke på hur skönt folk det är i guilden, men man kanske får ninja nån plats i nån helg raid om man får lust att fylla på accet igen?
//Ferm

Permalänk
Medlem
Skrivet av GAPa:

Jag är rädd att den typen av inlägg är förbjudna enligt § 4 i reglerna. Det beror på att vi tycker att det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade. Den här gången har jag inte låst din tråd på grund av detta, men tänk på det i fortsättningen.

Ok, var inte uppmärksam på detta, ska tänkta på det framöver.

Skrivet av jockeferm:

Man får gratulera till lite nya kills!
Är ju lite synd att man tappat suget helt för spelet med tanke på hur skönt folk det är i guilden, men man kanske får ninja nån plats i nån helg raid om man får lust att fylla på accet igen?
//Ferm

Absolut Ferm dock har vi så många healers nu, men du kan ju alltid gå uggla jobba på suget inför 4.3 så får vi se vad vi kan göra

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kom igen nu folket.

Vi har tappat folk till livet utanför wow samt till swtor.
så vi behöver fler spelare för att alltid kunna komma iväg på raids samt så behöver vi förstärka vår ledning med personer som har erfarenhet som GM/officer

Visa signatur