Laggfri Android lur för max 3000kr, går det att hitta?

Permalänk
Medlem

Laggfri Android lur för max 3000kr, går det att hitta?

Då är snart sommarjobbet över och då man äntligen lite klirr i kassan. Då tänkte jag ta mig i kragen och skaffa en ny smartphone. Max priset är alltså 3000kr men helst mindre. Jag vill inte ha något lagg i menyerna(kanske frågar för för mycket?) men jag har kollat lite på ZTE Blade och på vissa filmer laggar den, men på vissa inte. På Några kommentarer jag läst så skriver de att det laggar dels på att det var ett demo ex (alla filmer är från mässan i vintras) och pga av launcher (vad det nu är).

Så någon som har några tips?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=609185 hade jag satsat på, tycker den verkar sjukt prisvärd. typ samma hårdvara som i iphone 4 också?

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem

Köp från Ebay's internationälla. Dvs, köp nya lurar för 70% av priset i schetna sverige.

Köpte min Omnia 7 för 2100 :-, i sverige är lägsta pris 3500 - 4000 i trovärdiga affärer

Skulle rekommendera Samsung Galaxy S, utan tvekan. http://viewitem.eim.ebay.se/Samsung-Galaxy-S-I9000-metallic-b...

Säljaren: http://myworld.ebay.com/htmgmbh

Det är inte privatpersoner, utan alltså företag
(såg nu att den fanns i Sverige för samma pris...-.-´) (Men kolla runt, lovar att du hittar telefoner bra mkt billigare än i sverige därför du slipper skatten )

Dock rekommenderar jag personligen en Windows telefon. Bästa telefonen jag har haft Tycker den tillochmed är bättre än min gamla K710i...och då är den fanimej bra...

Edit*

Finns dock, som varje svenne i thailand vet, en baksida. Du får vänta en vecka längre ifall du ska reparera den, och det inte går i sverige (inte säker, borde egentligen inte va några problem, inte hört något iaf) och PayPal är bland det sämsta som finns Nu menar jag inte hantering osv, utan hur man använder paypal. Jovisst, jag va en nybörjare, men det va klurit att få igång vissa stunder, detta va dock glömt när jag fick hem telefonen

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Tyvärr är jag inte gammal nog att handla själv, och mina föräldrar är ganska konservativa. Så det får bli en känd butik i Sverige, tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Tyvärr är jag inte gammal nog att handla själv, och mina föräldrar är ganska konservativa. Så det får bli en känd butik i Sverige, tyvärr.

Isf så är Samsung Galaxy S en klar vinnare. Du hittar ingen bättre för de priset, ifall du kan få den för 3 på SIBA...(Köpa telefoner av djävulen himself kanske inte är rekommenderat, men om du inte kan på något annat sätt så..)

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Faktum är att Cdon har Galaxy S för 3000kr de med.

Får bli den!

Permalänk
Avstängd

SGS för 2999:- hos elgiganten. Fortfarande riktig vass lur med hummingbird processor som hänger med ett tag till.

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S + gratisapplikationen Go Launcher EX = laggfria hemskärmar och appdrawer.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Om X10an är din definition av "laggfri" så litar iaf inte jag på ditt omdöme..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Om X10an är din definition av "laggfri" så litar iaf inte jag på ditt omdöme..

Min pappas x10 laggar inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Faktum är att Cdon har Galaxy S för 3000kr de med.

Får bli den!

Ett bra val. Den är helt ok om man vill spela också.