Inte fått utlovad garanti

Permalänk
Skrivet av Derox:

Du har ju bara dig själv att skylla dock. Först ljög du i din annons och sen svarade du inte på Ala_95s meddelanden, skulle du gjort annorlunda skulle ingen tråd kommit upp.

Men snälla du om jag får infon från mina sponsorer som sponsra mig med skärmarna så är det den infon som jag lägger ut. Jag sålde 3 skärmar och de andra 2 stämmde in på infon så nej jag ljög inte så lägg ner. För det andra så var jag utomlands och nej när jag är utomlands så går det ej att få tag på mig då jag spenderar min tid med tjejen och familj. Dessutom det jag vill komma till punkt på är att om jag säljer 50st produkter och alla är nöjda köpare,vilket alla har varit och ingen har klagat.Sen går ett köp snett och man är nu den störst dumma vargen som finns?

Nä du.......Der handlar om hur barnsliga vissa här är och smutskastar en bara för att.

Permalänk
Skrivet av superboss:

Killen är mytoman. Ingen rök utan eld!

Bwahahahahahah! ok

Permalänk
Medlem

Jag har köpt en laptop av DarkMX1000. Fick den till ett sjukt nice pris och den fungerar galant. Han verkar vara en trevlig och hjälpsam individ irl, det märker man så fort man träffar honom.

Men som på alla andra forum så får folk enorma e-balls här och börjar skyffla skit ur sina käftar.

Permalänk
Medlem

Jag hade också varit jättenöjd ifall garantin hade varit på tre år, men nu var den ju tyvärr inte det. Men jag fick ändå skärmen till ett mycket bra pris och nu när jag har kontakt med DarkMX så håller vi på att jobbar på en bra lösning.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Vilken verksamhet är det du bedriver som gör att dina "sponsorer" (vilka är det förresten?) kastar denna enorma mängd hårdvara din väg? Verkar konstigt att sponsorerna tycker det är okej att du får högvis med hårdvara som du sen kränger vidare på swec etc.. Vad gäller PowerGPU-incidenten så räcker det att ha mer än en fungerande hjärncell samt läskunnighet för att haja att det inte gick rätt till. Om du nu har bevis för att du skötte din del av affären, var är klippet där du bevisar din oskuld? Nähä inte det.. okej.. vi får väl helt enkelt lita på ditt ord då eller? Bwahahaha...

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Skrivet av superboss:

Vilken verksamhet är det du bedriver som gör att dina "sponsorer" (vilka är det förresten?) kastar denna enorma mängd hårdvara din väg? Verkar konstigt att sponsorerna tycker det är okej att du får högvis med hårdvara som du sen kränger vidare på swec etc.. Vad gäller PowerGPU-incidenten så räcker det att ha mer än en fungerande hjärncell samt läskunnighet för att haja att det inte gick rätt till. Om du nu har bevis för att du skötte din del av affären, var är klippet där du bevisar din oskuld? Nähä inte det.. okej.. vi får väl helt enkelt lita på ditt ord då eller? Bwahahaha...

Enorma mängd hårdvara får jag ej då jag betalar för min hårdvara ur egen ficka,men absolut får man då och då samt att man har kontakter och kan få produkter till priser du bara kan önska dig till. Har ett flertal sponsorer bland dem Epic och att kränga vidare är ok så länge de inte begär att få tillbaka produkten,varan är då min och jag kan göra vad jag vill med den. Power? Ja du de jag ansett behöver se bevis har fått se dem samt kvitto från fedex mm så som skype samtal och lite annat.Dig känner jag inte och har bara fått massa trollande från dig från första början,så varför bevisa något för dig? Och min verksamhet har du inget med att göra eller någon annan för den delen,men vill du ta reda på det så är google ett tips.

Jag kommer inte svara dig något mera,men om du vill ha sista ordet så är du välkommen.

Permalänk
Skrivet av Bz:

Jag har köpt en laptop av DarkMX1000. Fick den till ett sjukt nice pris och den fungerar galant. Han verkar vara en trevlig och hjälpsam individ irl, det märker man så fort man träffar honom.

Men som på alla andra forum så får folk enorma e-balls här och börjar skyffla skit ur sina käftar.

Uppskattas tack!

Permalänk
Medlem

Har ni kommit fram till någon lösning ännu ?

Visa signatur

Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, 4070 Super, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB, Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Har ni kommit fram till någon lösning ännu ?

Ja, men det är jag som har beslutsångest så det dröjer ett litet tag till innan det är klart

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Ja, men det är jag som har beslutsångest så det dröjer ett litet tag till innan det är klart

I seee ^^

Hoppas inte Darkmx slutar vara här på forumet förresten.

Visa signatur

Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, 4070 Super, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB, Corsair HX1200

Permalänk
Skrivet av DarkMx1000:

Enorma mängd hårdvara får jag ej då jag betalar för min hårdvara ur egen ficka,men absolut får man då och då samt att man har kontakter och kan få produkter till priser du bara kan önska dig till. Har ett flertal sponsorer bland dem Epic och att kränga vidare är ok så länge de inte begär att få tillbaka produkten,varan är då min och jag kan göra vad jag vill med den. Power? Ja du de jag ansett behöver se bevis har fått se dem samt kvitto från fedex mm så som skype samtal och lite annat.Dig känner jag inte och har bara fått massa trollande från dig från första början,så varför bevisa något för dig? Och min verksamhet har du inget med att göra eller någon annan för den delen,men vill du ta reda på det så är google ett tips.

Jag kommer inte svara dig något mera,men om du vill ha sista ordet så är du välkommen.

Du påminner om såna där ungar på dagis som hade massor med fantastiska grejer "på landet" Tyvärr kunde ingen få följa med till "landet" och när det väl kom till kritan existerade det inte ens något "land" Det är väl knappast Epic, en casetillverkare i australien, som sponsrat dig med tre skärmar så vilka fler sponsorer har du? Du påstår att de som du anser behövt se bevisen för att du agerat rätt mot PowerGPU har fått det men det inkluderar tydligen inte killen du blåste, Jesse? Var i kontakt med honom i dagarna och det var en rätt lustig dialog med tanke på vad du påstår här. Om du nu har så många sponsorer och får köpa hårdvara till priser som jag "bara kan drömma om", varför köper du begagnade grejer från en snubbe i staterna? Det är möjligt att mer naiva individer går på ditt bs men jag är inte en av dem. Jag förstår verkligen att du inte vill föra dialogen vidare, det skulle inte jag heller vilja när jag så totalt målat in mig i ett hörn Det ekar tomt...

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Skrivet av SVP:

I seee ^^

Hoppas inte Darkmx slutar vara här på forumet förresten.

Fått flera meddelanden nu från folk som säger att jag ska skita i alla här som trollar och fortsätta göra det jag gör och att det uppskattas.Jag har fått många bra mail och skypesamtal från folk här på swec vilket är en trevlig överaskning. Jag kommer nog hänga kvar på swec efter detta och köra mina billiga priser samt förklara närmre i mina annonser så trådar som denna inte uppstår.

ps:Ni som undrar om jag är sur/arg på ala_95 så är svaret nej! Att tråden är onödig ja,men han vart en köpare som blev lite orolig och ja jag kan inte bli arg på han för det. Shit happens och är en del av livet XD

Permalänk
Skrivet av superboss:

Du påminner om såna där ungar på dagis som hade massor med fantastiska grejer "på landet" Tyvärr kunde ingen få följa med till "landet" och när det väl kom till kritan existerade det inte ens något "land" Det är väl knappast Epic, en casetillverkare i australien, som sponsrat dig med tre skärmar så vilka fler sponsorer har du? Du påstår att de som du anser behövt se bevisen för att du agerat rätt mot PowerGPU har fått det men det inkluderar tydligen inte killen du blåste, Jesse? Var i kontakt med honom i dagarna och det var en rätt lustig dialog med tanke på vad du påstår här. Om du nu har så många sponsorer och får köpa hårdvara till priser som jag "bara kan drömma om", varför köper du begagnade grejer från en snubbe i staterna? Det är möjligt att mer naiva individer går på ditt bs men jag är inte en av dem. Jag förstår verkligen att du inte vill föra dialogen vidare, det skulle inte jag heller vilja när jag så totalt målat in mig i ett hörn Det ekar tomt...

Om du nu är så korkad att du tror all min hårdvara är på landet som du själv säger så kan jag inget göra. Men kanalen samt de från swec som varit hemma hos mig och köpt saker utav mig påstår nog något annat. Power vet mycket väl att jag har sponsorer och att han nu säger att jag inte har det e ganska lätt att lista ut varför. Sponsor saker kan även du få om du slutar lägga ner tid på att vara troll med avund på vad andra har. Starta en kanal skicka mail till företag mm så kanske de skickar något. Kolla på dimitry49 som jag hjälpt,han gör nu video för HWC och får sponsor saker. Sen så var det inget köp utan byte,shit du har ju inte heller koll på vad du trollar mig med. Ekar tomt? Googla mig troll! Sen så ser du väll att jag är aktiv i tråden.Målat in mig i ett hörn snälla någon haha vilket skämt. Kommer aldrig ske specielt inte pågrund av dig eller power.

Ps: bläddra bakåt i min kanal så ser du ett gammalt inlägg från corsair själva. Läs så kanske det får din troll tunga att släppa lite.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av DarkMx1000:

Om du nu är så korkad att du tror all min hårdvara är på landet som du själv säger så kan jag inget göra. Men kanalen samt de från swec som varit hemma hos mig och köpt saker utav mig påstår nog något annat. Power vet mycket väl att jag har sponsorer och att han nu säger att jag inte har det e ganska lätt att lista ut varför. Sponsor saker kan även du få om du slutar lägga ner tid på att vara troll med avund på vad andra har. Starta en kanal skicka mail till företag mm så kanske de skickar något. Kolla på dimitry49 som jag hjälpt,han gör nu video för HWC och får sponsor saker. Sen så var det inget köp utan byte,shit du har ju inte heller koll på vad du trollar mig med. Ekar tomt? Googla mig troll! Sen så ser du väll att jag är aktiv i tråden.Målat in mig i ett hörn snälla någon haha vilket skämt. Kommer aldrig ske specielt inte pågrund av dig eller power.

Ps: bläddra bakåt i min kanal så ser du ett gammalt inlägg från corsair själva. Läs så kanske det får din troll tunga att släppa lite.

Han har väl aldrig påstått att du har dina saker på landet?
Han tog det som ett exempel "Du påminner om såna där ungar på dagis som hade massor med fantastiska grejer "på landet""

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkMx1000:

Du behöver inte komma med personangrepp bara för han sa att du "påminner" om ungar som har sina saker på landet.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Skrivet av muSashi:

Du behöver inte komma med personangrepp bara för han sa att du "påminner" om ungar som har sina saker på landet.

personangrep? De är väll han om någon som gör personangrepp, Detta var knappast hans första inlägg

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkMx1000:

Varför bryr du dig ens om att svara? Du klagar på swec och tänker inte lägga tid på att svara på struntinlägg ändå gör du det och du gör det med att bumpa en 1 månad gammal tråd. Mycket som skrivs om dig verkar onekligen vara på god grund.

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk

ORKA hålla på`?

Visa signatur

| AMD PPHENOM 2 X6 1100T BLACK EDITION | ASUS FORMULA V | ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E x 2 | 16GB CORSAIR 4GB CL9 1866Mhz DOMINATOR | INTEL X25-M 80GB SSD | ANTEC POWERSUPPLY HIGH CURRENT GAMER 900W |

Permalänk
Avstängd

Tycker inte att DarkMx1000 har gjort något fel alls. Även om han nu var ute efter att blåsa någon (påstår verkligen inte detta). Börjar bli dags för alla glin att lära sig att undvika sådant. En läxa för livet. Hade varit värre om man köpte en gasspis som läckte, tills det kommer en gnista och spränger bort allting.
Nefan, skärpning på alla imho. Kolla upp saker innan du införskaffar dem.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Tycker hela denna tråden skulle passa på lekis

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av superboss:

Jag håller dig för en bra kille då du alltid gett mig goda råd i dels de trådar jag startat och dels andra icke av mig startade trådar där jag har hoppat in och ställt en fråga.:)<3

Skrivet av DarkMx1000:

Fått flera meddelanden nu från folk som säger att jag ska skita i alla här som trollar och fortsätta göra det jag gör och att det uppskattas.Jag har fått många bra mail och skypesamtal från folk här på swec vilket är en trevlig överaskning. Jag kommer nog hänga kvar på swec efter detta och köra mina billiga priser samt förklara närmre i mina annonser så trådar som denna inte uppstår.

ps:Ni som undrar om jag är sur/arg på ala_95 så är svaret nej! Att tråden är onödig ja,men han vart en köpare som blev lite orolig och ja jag kan inte bli arg på han för det. Shit happens och är en del av livet XD

Det är väl bara att slänga fram bevisen om superboss nu har så fel?:) Bevisen tar ju död på hans påståenden än anklagelser om trollning skulle göra. Och OM (teoretiskt talat) superboss skulle trolla och du har rätt i det du säger så tar bevisen i slutändan död på diskussionen än att du (försöker?) leder i bevis att suberboss trollar.:)

Superboss menade inte ATT du de facto har saker på landet utan att han tog ett exempel på att din historia låter som när en kille på dagis säger att har alla saker på landet men att inget land existerar etc.:)

My Humble EnKrona!:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

Hahahaha, fasen va rolig läsning Rätt kul å se alla person hackare i detta forum som alla leker DrPhil
Bojan har gjort rätt för sig och är då en sjuhelvetes duktig datorbyggare
Over n out!

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Medlem

Det är otroligt vad folk är otrevliga här på swec, verkar som många här på forumet har till största nöje att måla upp folk som skurkar och skriva massa skit om dem såfort dom inte har all info (eller ens orkat kolla efter). Sett detta i många trådar, speciellt här i konsumenträtt forumt.
Ni skrämmer bort folk som gör "grymma grejjer" och gör mer skada än nytta!

SKÄRPNING!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk

Fast han är ju inte det

Alldeles för mycket är kompromissat på, alla kan bygga en fet dator med mycket pengar

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Skrivet av frillan125:

Varför bryr du dig ens om att svara? Du klagar på swec och tänker inte lägga tid på att svara på struntinlägg ändå gör du det och du gör det med att bumpa en 1 månad gammal tråd. Mycket som skrivs om dig verkar onekligen vara på god grund.

Om jag inte gör det så gnälls det om att jag gömmer mig.Så vad man än gör så är det skit...

Skrivet av admirgaraplija:

ORKA hålla på`?

Jo jag håller med men vad kan man göra

Skrivet av Demonoidz:

Tycker inte att DarkMx1000 har gjort något fel alls. Även om han nu var ute efter att blåsa någon (påstår verkligen inte detta). Börjar bli dags för alla glin att lära sig att undvika sådant. En läxa för livet. Hade varit värre om man köpte en gasspis som läckte, tills det kommer en gnista och spränger bort allting.
Nefan, skärpning på alla imho. Kolla upp saker innan du införskaffar dem.

Håller med!

Skrivet av ODDNAME:

Tycker hela denna tråden skulle passa på lekis

Jag med!

Skrivet av MacEnkronan:

Jag håller dig för en bra kille då du alltid gett mig goda råd i dels de trådar jag startat och dels andra icke av mig startade trådar där jag har hoppat in och ställt en fråga.:)<3

Det är väl bara att slänga fram bevisen om superboss nu har så fel?:) Bevisen tar ju död på hans påståenden än anklagelser om trollning skulle göra. Och OM (teoretiskt talat) superboss skulle trolla och du har rätt i det du säger så tar bevisen i slutändan död på diskussionen än att du (försöker?) leder i bevis att suberboss trollar.:)

Superboss menade inte ATT du de facto har saker på landet utan att han tog ett exempel på att din historia låter som när en kille på dagis säger att har alla saker på landet men att inget land existerar etc.:)

My Humble EnKrona!:)^^

Bevisa vad? Min kanal säger allt och att sen behöva bevisa för folk över nätet eller youtube är et skämt för mig,då det just är internet och helt meningslöst. Och superboss är ingen för mig så han kan vänta vidare.

Skrivet av Pissespann:

Hahahaha, fasen va rolig läsning Rätt kul å se alla person hackare i detta forum som alla leker DrPhil
Bojan har gjort rätt för sig och är då en sjuhelvetes duktig datorbyggare
Over n out!

Tackar! uppskattas

Skrivet av Iwar:

Det är otroligt vad folk är otrevliga här på swec, verkar som många här på forumet har till största nöje att måla upp folk som skurkar och skriva massa skit om dem såfort dom inte har all info (eller ens orkat kolla efter). Sett detta i många trådar, speciellt här i konsumenträtt forumt.
Ni skrämmer bort folk som gör "grymma grejjer" och gör mer skada än nytta!

SKÄRPNING!

Har sagt samma en tid nu men icke

Skrivet av Fragdeath:

Fast han är ju inte det
Alldeles för mycket är kompromissat på, alla kan bygga en fet dator med mycket pengar

Nja där har du fel.Man ska ha smak för det också annars blir det bara bling bling mm.Dessutom talar mitt och epics wrath of god bygge för sig självt.

Permalänk

Ps: God jul på er alla även trollen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkMx1000:

Ps: God jul på er alla även trollen!

God jul på dig med, men kolla inkorgen på youtube.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DarkMx1000:

(...). Bevisa vad? Min kanal säger allt och att sen behöva bevisa för folk över nätet eller youtube är et skämt för mig,då det just är internet och helt meningslöst. Och superboss är ingen för mig så han kan vänta vidare.(...)

Ja alltså om man använder samma logik som du gör, kan man komma undan med allt!:P Det är ju ungefär som att säga: "Åklagare Johansson är ingen för mig så han kan vänta vidare". Vill man framstå som seriös bör man nog dyka upp i samtalen mellan såväl åklagaren såväl som sina forumkollegor!:) Låt vara att det eventuellt föreliger ett juridiskt tvång att dyka upp inför åklagaren, men principen är ändock densamma om man vill framstå som ärlig i diverse sammanhang!:)

God Jul på er alla forumkollegor!:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

Varför kan inte Ala_95 bara få tillbaka det han gav för skärmen mot att Ala_95 lämnar tillbaka skärmen?:)

Visa signatur

iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av DarkMx1000:

Nja där har du fel.Man ska ha smak för det också annars blir det bara bling bling mm.Dessutom talar mitt och epics wrath of god bygge för sig självt.

Det är du som har fel. Smak, visst.

Men wrath of god bygget är fult, temat är töntigt och med dom resurser du har skulle du kunna bygga något i stil med mdpc.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE