MINA synpunkter på BF3 banorna.

Permalänk

Mycket gnäll på Mortars, men kom ihåg att de som sitter med dem mycket sällan får nåt vidare med poäng. Eftersom de inte är med i stridens hetta får de inga poäng för baserna, ammopåfyllning eller kills med vanliga vapnet som man normalt utan enbart 100p per kill.

Permalänk
Medlem

25-0 har jag fått som bäst med mortar, då döda jag dock endast FI mortars för ja var så förbannad när dom konstant satt 4st i sitt spawn o spamma mortars. Efter den rundan försvann eller sluta dom dock använda sina mortars. Anatar att deras negative K/D gjorde dom ledsna. Mortar kan vara extremt bra på rush om dom används rätt, sitter jag med polarna på Mumble så säger dom till mig vart dom vill ha sina smokes så styr jag upp det, underlättar massvis när man ska planta bomben när någon täcker med smokes.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segimer:

Men man ser ju bara dem som ens lagkamrater har markerat (precis som alla andra), och hela syftet med granatkastare försvinner om man själv ska behöva hitta sina mål.

Näpp man ser dem blinkande snabbt och sen försvinner de. Ser många som är gömda där inte några i mitt lag är.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Kantarell:

Näpp man ser dem blinkande snabbt och sen försvinner de. Ser många som är gömda där inte några i mitt lag är.

Jaha, det visste jag inte.

Permalänk

Är det kanske så att folk som tidigare lirat cs oftast gillar Grand Bazaar tro?
Spelar själv cs och har gjort i många år, favoritkartan är Grand Bazaar, tätt efter kommer Caspian Border och Seine Crossing.

Lite off, men någon som vet hur många flaggor Back to Karkand kartorna kommer innehålla? Tycker det är för lite med bara 5 flaggor på de allra största kartorna, blir för centrerat.

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför alla klagar på mortars hela tiden, dom har dålig räckvidd och man är själv ett lätt mål. Ända banan där mortar ens är bra enligt mig är Seine Crossing för där om man är på rätt ställe så kan man täcka halva kartan.

Snipers är det jobbiga dom är överallt och så fort man springer ut bakom nån vägg så blir man beskjuten av typ 5 snipers på samma gång oavsett bana ._., undantaget är operation metro i conquest mode.

Permalänk
Medlem

förutom nåra undantag tycker jag banorna till bc2 erbjöd mer. gillar dock skogsområdet kring strömmen i caspian border, de hade gärna fått göra det lite mer omfattande