Permalänk
Medlem

Speldator 10K budget

http://www.inet.se/kundvagn/visa/1303665/fille32

vad tror ni, kommer jag behöva en förlängning på 8-pinnarn till mobo för att det ska nå i chassiet ordentligt? Jag avser dra allt kablage genom den bakre plåten.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem

Nån som vet om P8P67 pro har USB3 headers? Kan isf skaffa ett chassi med USB3 portar i fronten .. ?

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem

Ingen alls med åsikter?

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av devhdc:

Nån som vet om P8P67 pro har USB3 headers? Kan isf skaffa ett chassi med USB3 portar i fronten .. ?

inte tillåtet att dumpa din sida ,lr va de heter, men med headers? menar du interna USB3 för koppling till front panelen doww:P? det finns massor, och det står att ditt valda mode kort har 1 intern usb3 anslutning.
förövrigt ser burken bra ut:)
hoppas du fick nå svar på fråganXD

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tawen:

inte tillåtet att dumpa din sida ,lr va de heter, men med headers? menar du interna USB3 för koppling till front panelen doww:P? det finns massor, och det står att ditt valda mode kort har 1 intern usb3 anslutning.
förövrigt ser burken bra ut:)
hoppas du fick nå svar på fråganXD

Okej, jag hittade ingen info om det i manualen, vad det stod så var det bara usb2 .. Märkligt.
Men tack ska du ha, och headers = intern anslutning.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av devhdc:

Okej, jag hittade ingen info om det i manualen, vad det stod så var det bara usb2 .. Märkligt.
Men tack ska du ha, och headers = intern anslutning.

Såg nu varför .. hade fel manual.. Heja!!

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN