Permalänk
Musikälskare

Gentlemen... THE KING!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Ninteno Entertainment System 8Bit (NES)

Trevligt:D

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Har ett hemma som ligger så fint i sin originalkartong Bredvid ligger mitt Atari 2600 och gör det sällskap!

Permalänk
Medlem

En polare tog kort på min samling just nu, mitt ps1 står dock inte där för tillfället.

Visa signatur

Intel i7 4770k - ASUS Z87A - Corsair 12 GB 1600MHz - Geforce GTX 780 - Fractal Design Define R2 - Cougar CM 550W 80+ Bronze

Permalänk
Medlem
Skrivet av haoko:

Avundsjukan är obeskrivlig!

Jag förstår dig! :'(

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Jag tror han ville ha info om själva adaptern till USB och inte om emulatorn Haha. Även jag är intresserad av denna adapter!

"man får inte alls samma upplösning eller samma känsla riktigt på kontrollen" han undrade något och jag svarade något.

Visa signatur

Dualbot, w10, Ubuntu, 2600k

Permalänk
Medlem

awesomeness! kul att hitta ett i såpass fint skick!

Hade ett neo-geo i många år... tror ni jag ångrar att jag sålde det?!?!?!

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk

8-bit is the shit! bra bilder!

Visa signatur

Dator 1: Intel core i7 3930K @ 4,7Ghz, Asus P9X79 Deluxe. Crucial Ballistix Tactical Tracer DDR3 (32GB),Crossfire 2x MSI Radeon 7970 OC Edition 3GB, Tagan 800W NA, SanDisk 120GB systemdisk, EK 360 kit + 120mm extraradiator.
Dator 2: AMD FX 8350, Gigabyte 990FXA UD3, Crucial ballistix DDR3, Nvidia GTX 480, Corsair 650W, 2x OCZ Agility, Thermaltake bigwater 760 vattenkylning.

Permalänk

Åh vilket habegär man fick! Kanske dags att plocka fram sitt gamla N64, inte alls lika kullt som 8-bit men fan så dugligt!

Permalänk
Medlem

Underbart, jag har dock kvar mitt 8-bitars + alla andra nintendo konsoler som har kommigt ut.

Permalänk
Medlem

Najs! Har två ståendes här hemma sen det begav sig. Blir att man pluggar in dem ibland och tokspelar i ett par dagar, sen åker de ur. Tror faktiskt det är dags snart igen. Kom precis på att jag aldrig orkat spela igenom hela section z.

Visa signatur

"Kom inte hit och trassla till saker med fakta"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MROO:

En polare tog kort på min samling just nu, mitt ps1 står dock inte där för tillfället.

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/417195_3310845...

Holy shit, inte en dålig samling dedär :O!

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

Okey, men spelar den crysis?

Permalänk
Skrivet av boogey:

Najs! Har två ståendes här hemma sen det begav sig. Blir att man pluggar in dem ibland och tokspelar i ett par dagar, sen åker de ur. Tror faktiskt det är dags snart igen. Kom precis på att jag aldrig orkat spela igenom hela section z.

Herregud!!

Jag satt precis hur länge som helst med det jävla Section Z men klarade det aldrig. Ritade egna kartor & skit, ha ha!

Permalänk

Har de där blivit värda några pengar ännu? Jag har mitt gamla stående i en garderob hemma.

Svensksåld, från Bergsala AB. Komplett, alla förpackningar, bruksanvisningar mm. i mycket bra skick. Inklusive kvittot från Stor&Liten.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem

Antar att jag hädar nu men trodde det skulle bli projekttråd över en ombyggnation. Skalet nyttjas till något trevligt PC-bygge, slot-in DVD under luckan för konsollen.

/Reckie tar skydd mot inkommande flaming.

Permalänk
Medlem

Sedär. En sån ny "Nintendo" som man hört så mycket om. Vad ska dom komma på härnäst? En bärbar spelkonsol med inbyggd klocka kanske?

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem

Bästa sättet att komma över en NES till bra pris är att jobba på loppis. Jag kom över två stycken som jag köpte till bra pris. Men tyvärr bytte jag bort ena mot en GC och den andra gav jag till en kompis.

Visa signatur

hardqare.com