Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Fläktupphänging?

Är på jakt efter gummi/silikon-mounts till mina chassifläktar, i stil med dessa: http://www.endpcnoise.com/cgi-bin/e/std/sku=nexus_fan_mounts
Vet att det finns ett kit(som fått dåliga recensioner) på Inet, men går det inte att köpa dessa löst på en svensk webbshop?

tack på förhand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ntoon:

Är på jakt efter gummi/silikon-mounts till mina chassifläktar, i stil med dessa: http://www.endpcnoise.com/cgi-bin/e/std/sku=nexus_fan_mounts
Vet att det finns ett kit(som fått dåliga recensioner) på Inet, men går det inte att köpa dessa löst på en svensk webbshop?

tack på förhand.

Dom enda jag vet där du kan köpa sånna löst är frozen cpu inte svenskt, men dom levererar dock till sverige:)

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Jag har en del liggandes, använde de gummibussningarna som fanns. Kan ladda upp en bild samt räkna dem om du är intresserad?
Är du riktigt snäll kan jag skicka de gratis, använder dem inte i alla fall

Visa signatur

|| CPU: Intel i5 2500k @ 4.5hz | CPU Kylare: Corsair H80 | MB: Asus P8P67 WS Revolution B3 | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16Gb CL9 | WIN HDD: Intel X25-M G2 80GB | Lagring: ~2TB | GPU: 2x Asus GTX 680 DC II | Skärm: 2 x BenQ TFT 24" LED 120Hz | Chassi: NZXT Switch 810 - Vit | PSU: Silverstone Strider 1000W | 3DMark11: ~X7000 / P15000 ||

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Ska inte dom vara jävligt hårda och gå sönder lätt?
Fick något liknande av fractal TROR jag(många lådor) och dom var skit

Permalänk

Hahaha, skrattade åt den där länken. "Pris: 25kr, Avbetalning från 39kr/mån" hahah kanske inte var så kul iaf

Visa signatur

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Ska inte dom vara jävligt hårda och gå sönder lätt?
Fick något liknande av fractal TROR jag(många lådor) och dom var skit

köp INTE dom!! Det är fan nästan härdplast, man får fan nästan använda verktyg för att få i dom. köpte själv sånna själv men slängde dom i lådan direkt!!

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Skrivet av Ntoon:

tack på förhand.

Precis sånna upphänbgningar var de jag hade liggandes. Har ca 16 st. Säg till om du är intresserad så är dem dina!

/ Stefan

Visa signatur

|| CPU: Intel i5 2500k @ 4.5hz | CPU Kylare: Corsair H80 | MB: Asus P8P67 WS Revolution B3 | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16Gb CL9 | WIN HDD: Intel X25-M G2 80GB | Lagring: ~2TB | GPU: 2x Asus GTX 680 DC II | Skärm: 2 x BenQ TFT 24" LED 120Hz | Chassi: NZXT Switch 810 - Vit | PSU: Silverstone Strider 1000W | 3DMark11: ~X7000 / P15000 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steffelitix:

Precis sånna upphänbgningar var de jag hade liggandes. Har ca 16 st. Säg till om du är intresserad så är dem dina!

/ Stefan

Fan va sjyst! Tack.