Gå tillbaka i google Chrome

Permalänk
Medlem

Gå tillbaka i google Chrome

Om jag är långt ner på en sida, går in i en tråd och sedan backar så flyger jag upp till början på sidan.
Men jag vill ju hamna där jag var innan.

Kan inte hitta någon inställning.

Någon som vet hur man löser det?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tja... För mig bläddrar Chrome oftast ned dit jag var.. i 99% av fallen utan att jag gjort nåt speciellt. Så nog ska den göra det för dig med.

Permalänk

Håller med tcntad, du kanske måste testa att ominstallera Chrome, inget är ju perfekt

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

För mig bläddrar chrome oftast ned. Dock om jag själv försöker scrolla innan sidan hunnit laddat klart så förblir jag högst upp.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av FaniSkogen:

För mig bläddrar chrome oftast ned. Dock om jag själv försöker scrolla innan sidan hunnit laddat klart så förblir jag högst upp.

Detta händer oftast för mig också.

Får låta sidan ladda först.

Permalänk
Skrivet av FaniSkogen:

För mig bläddrar chrome oftast ned. Dock om jag själv försöker scrolla innan sidan hunnit laddat klart så förblir jag högst upp.

Det är nog gjort så med meningen, om man redan har börjat bläddra skulle det ju vara störande om man plötsligt flyttades. Vänta tills sidan har laddat klart så flyttas du automatiskt.

Permalänk
Hedersmedlem

in stallera om och se om det blir bättre anars kan du byta till firefox det är bra men inte riktigt lika snabbt

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem

som de tidigare säger, om man inte gör något kommer man till samma ställe på sidan, men scrollar man så kommer man inte hoppa ner där man var

Visa signatur

Desktop: R7 5900X | 32GB RAM | 4 TB SSD | RTX 3080 TI | Define R5
Laptop: Razer Blade 15 Base 2020
Mobil: Iphone 13 Pro
konsol: PS4 slim 1TB

Permalänk
Medlem

Provade att installera om, men det hjälpte inte.

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Provade att installera om, men det hjälpte inte.

Har du prövat det hälften av alla i tråden skrivit om?

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av FaniSkogen:

Har du prövat det hälften av alla i tråden skrivit om?

Jajamen, men det hjälper inte.
Något skit i systemet tydligen (SBS) , för det har fungerat innan.

T.o.m min gamla Thinkpad på jobbet funkar det på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Detta händer oftast för mig också.

Får låta sidan ladda först.

Jag har samma problem när jag börjar scrolla innan sidan laddat klart.

Permalänk
Medlem

Jag har med samma problem ibland och det uppstår även fast man inte scrollar, både hemma och på jobbet så jag tror inte att en ominstallation skulle hjälpa.

Permalänk
Medlem

Kommer ibland för mig o ibland inte, vet ej heller va det är:-)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊