Ny bana till Battlefield 1942!

Permalänk
Medlem

Ny bana till Battlefield 1942!

Här kan ni ladda hem den nya banan till Battlefield1942

http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/editorial/...

Lite info om banan.

-------------

Map Description
Coral Sea is an exciting new map set in the Pacific theater. The action is fast and furious as players test their piloting skills with a total of 24 planes available on the map. The action isn’t limited to dogfighting however as each side has a carrier that they need to defend at all costs. To win, you’ll need to sink the enemy carrier, and then fly through a buoy that appears amidst the wreckage of the ship. Throw in some land-based AA guns and a defensive gun or two in the mix, and you’ve got our latest recipe for a great Battlefield 1942 holiday treat!

-------------

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk

Den var kul tyckte jag! Men man måste tycka om att flyga om man ska kunna tycka om denna bana...

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk

är det värt att köpa spelet ??? alla verkar tycka att det är skit roligt.

Permalänk
Medlem

Jag får det förmodligen i julklapp, annars köper jag det efter jul, fått nöja mig med demot hittils

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death On Wings
är det värt att köpa spelet ??? alla verkar tycka att det är skit roligt.

Kul är det! Men hackar apa gör det.

Visa signatur

|XP1700+@177x9,5 AGKGA Y|Vcore 2.1v|ALPHA 8045|Epox 8K3A|768 Apache 2700|Geforce3 Ti 200@ Cpu 251 Minne 551|Samsung SyncMaster 957p|Chieftec Dragon FullTower Black 340W|Live Player 5.1|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TmBerg

...hackar apa gör det.

För dig kanske men på min burk så flyter det bra.

EDIT

Permalänk
Medlem

JAg ville testa den här banan lokalt men jag kan inte sparka igång botarna på annat än campaign, det går väl att spela med botarna på local network också?

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av morsbo

För dig kanske men på min burk så flyter det bra.

EDIT

Det tror jag på när jag ser det.
Var bor du då? ( Så kommer jag o tittar.

Visa signatur

|XP1700+@177x9,5 AGKGA Y|Vcore 2.1v|ALPHA 8045|Epox 8K3A|768 Apache 2700|Geforce3 Ti 200@ Cpu 251 Minne 551|Samsung SyncMaster 957p|Chieftec Dragon FullTower Black 340W|Live Player 5.1|

Permalänk
Citat:

Det tror jag på när jag ser det.
Var bor du då? ( Så kommer jag o tittar.

haha....det hackar inte ens på min data ju....endå så har jagg på medium detaljer 800x600

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

flyter fin fint för mig med 4x antialaising och högt på allt annat.
okey har ju ett radeon9700pro men ändå =D

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo

haha....det hackar inte ens på min data ju....endå så har jagg på medium detaljer 800x600

Vaknade du sen eller?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

buggit laggspel :]

Permalänk
Medlem

Det hackar inte på min dator, det är as kul med fordonnen, eller det är fan kul...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Det flyter fint för mig också.. dock kör jag bara standardinställningar.. har inte vågat ändra inställningar typ..
vad tror ni jag kan köra med för inställningar?

Min dator: Asus A7V333 | Athlon XP2000+ | 512MB DDR PC2700 | GeForce4 Ti-4200 64Mb | 17" Nokia 447Za | 2st IBM Deskstar 40Gb Hd | LG 48x/16x/48x Brännare | SoundBlaster Live! | Windows XP Professional | Telia 0.5Mbit ADSL

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Medlem
Citat:

Kul är det! Men hackar apa gör det.

Hur fan kan det hacka på din burk när det flyter på min Tb 750, 384 Mb pc133, GF2 GTS?

Det lär inte vara att datorn inte har tillräcklig prestanda, det måste vara nån inställning nånstans som gör att det hackar. Kanske är dags att felsöka?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Jag kör på lite högre värden än standard och det funkar alldeles perfekt.

----
Asus GF4600 / XP 1800@2200+ / 512 PC2700 DDRAM / ASUS A7V333 / Win2K Pr0

Permalänk
Medlem

Hitbox buggarna ! gaaaaahhh !

Permalänk
Medlem

Tror ni det flyter på en AMD TB 1200, 512 i RAM med ett Geforce Pro 32meg

Visa signatur

Liten snabb bil

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
JAg ville testa den här banan lokalt men jag kan inte sparka igång botarna på annat än campaign, det går väl att spela med botarna på local network också?

Undrar jag också jag får inte igång dom heller och finns det inget sätt att lägga in kartan så den dyker upp i singelplayer instant eller campaign?

Sen det där med att det hackar det verkar som det finns nån bugg för jag har en Tb 1g gf3 320sdram och det flyter helt problemfritt, sen har jag en bekant som har en P4 2g gf4 512rdram och det kan hacka för han ibland på låg upplösning det flyter definitivt sämre än på min burk båda kör xp.
Så vad det är det är frågan?

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Avstängd

Re: Ny bana till Battlefield 1942!

Tillgången på 24 plan borde väl göra att man inte blir skjuten i ryggen när man ska ta ett. Tänkte jag. Ack så fel jag hade.

Visa signatur

Bojkotta velotex!