Nokia Lumia 920, 4.5-tums display & PureView

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izeen:

Provat soft reset? Volymknapp neråt tillsammans med power knappen?

Man tackar, hade testat det. Men tydligen hade jag inte hållit nere knapparna länge nog. Nu verkar det som den startar, får se hur det går.

Visa signatur

Dator:|Gigabyte GA Z170X-game7|i7 6700k Noctua D15|Gtx 1070 Palit Jetstream| 16GB@3200MHz Corsair Vegenance|Corsair AX750|Fractal Design R5|Crucial MX100 256GB + 128GB|WD Red 4TB x2 | WD Green 2TB|W10 Pro|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dallaboo:

Htc app, funkar också som live lock screen app, visar vädret och ändrar wallpaper beroende på det.
Finns bara på Htc lurar.

Ursäkta, men kolla på bilden igen. Det där ser inte ut som HTC enligt mig utan kan säga med 99% säkerhet att det är en live-tile på WP8.
Vad appen heter vet jag inte.

Edit: Eller du måste mena att den är exklusiv för HTC's WP8-telefoner?

Permalänk
Medlem

Exklusivt för htc wp8 telefoner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deejvid:

Exklusivt för htc wp8 telefoner.

Känns ju inte som att det vore svårt att göra en app som gör likadant som denna

Visa signatur

GTX 1070 Ti | Intel i7 6700k@4.4Ghz | MSI Z270 Gaming Pro | Corsair Vengeance RGB pro 16 gb | EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem

Innis & Gunn, Islay och Lumia 920. Fredagsmys för män med hår på bröstet!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bara detta att kunna flasha runt med en karmosinröd startskärm knäcker ju vilken andråjdare och äppleknyckare som helst...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tjena, då mitt nummer inte är porterat ännu får jag nöjja mig med wifi i helgen.
Men jag har en fråga, vad får ni för hastigheter med wifi?
får bara ut ~7Mbit/ sec, laptopen på samma nätverk fixar 90+.

Permalänk
Medlem

Samma här ca: 7 Mbit/s, övriga enheter ca:30 Mbit/s

Permalänk
Medlem

Med vad mäter ni ? Bara så att jag själv kan kolla med samma referens.

Visa signatur

==Ryzen 5800x==16gb ram 3200Mhz cl14==ASUS 550-F== Gigabyte 3070 oc == LG UltraGear 27GP950 27" Gaming 4K UHD IPS==Lumia 930, Samsung S6, Moto X Style, LG G6, Sony xperia xz1 compact, LG V30,Sony xz3,Iphone xs max, Sony xperia 5ii,Samsung S22 Ultra==LG 55EG910V,LG C8 65"==AuneX1s,THX AAA 789==JBL 305==,Hifiman4xx, DT 1990 Pro==

Permalänk
Medlem

Jag kommer upp i 50+ med QIP speedtest

Permalänk
Medlem

Vart lägger jag till ord i ordlistan på mobilen?
Går inte.. Fan googlat i 30 min nu. När jag tex. skriver "nae" så blir det "NAE".

Osv.

Tack på förhand.

Visa signatur

[Silverstone FT02-W] [Corsair 650W] [Asus Sabertooth P67] [Intel i7 2600k @ 3,4 ghz] [Radeon HD 5850 1GB] [Kingston 16 GB 1600 mhz OC ram] [80GB SSD +1,5 TB Hdd]

Permalänk

Vad gör ni på era telefoner så ni behöver ha såpass högfart? Eller bara ni testar? Förövrigt någon som testat att se på film via netflix på den? Är det såbra bild att man blir tårögd? (jo netflix har en app iaf till wp7.5)

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Skrivet av Biber:

Vart lägger jag till ord i ordlistan på mobilen?
Går inte.. Fan googlat i 30 min nu. När jag tex. skriver "nae" så blir det "NAE".

Osv.

Tack på förhand.

Markera ordet och tryck på pluset som kommer då

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk

Hotmail kontakter. Ett tag jag använde tur man kunde blocka det i sin telefonlista.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

vart beställer ni era trådlösa laddningsplattor ifrån?

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkedaman:

vart beställer ni era trådlösa laddningsplattor ifrån?

Cdon. Sen var en elgigantenbutik som hade en gul inne.

EDIT: Ha Ha, gick in för o kolla lagerstatusen. Mycket riktigt så har de fatboy-laddare i lagernpå cdon. MEN självklart inte röd för den har ju jag beställt och universum har ju sett till att inga färger jag vill ha finns

Permalänk
Medlem

Gött, äntligen sitter jag med en vit lumia 920 i handen Känns riktigt bra än så länge med det jag har hunnit prova. Har dock ett problem med kontakterna och synka över dom? Hade en Iphone 4 innan och har lyckats lägga in kontakterna på datorn (windows 8) under min användare och sedan mappen kontakter där? Hur går jag tillväga sen, hur har ni gjort?

Har aldrig använt outlook som det står att det ska fungera att synka kontakterna ifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Cdon. Sen var en elgigantenbutik som hade en gul inne.

EDIT: Ha Ha, gick in för o kolla lagerstatusen. Mycket riktigt så har de fatboy-laddare i lagernpå cdon. MEN självklart inte röd för den har ju jag beställt och universum har ju sett till att inga färger jag vill ha finns

Haha, du är precis som jag. Det jag vill ha finns inte, men när jag väl får det jag vill ha så är det antingen ett måndagsex eller helt enkelt trasigt..

Visa signatur

GTX 1070 Ti | Intel i7 6700k@4.4Ghz | MSI Z270 Gaming Pro | Corsair Vengeance RGB pro 16 gb | EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem

Finns det nån chans att få tag på en svart i gbg imorgon med möjlighet att köpa abb tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoClue:

Tror 920 har Li-Po batteri.

Hur ska man ladda Li-Po batterier för att de ska hålla så länge som möjligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av alocsy:

Gött, äntligen sitter jag med en vit lumia 920 i handen Känns riktigt bra än så länge med det jag har hunnit prova. Har dock ett problem med kontakterna och synka över dom? Hade en Iphone 4 innan och har lyckats lägga in kontakterna på datorn (windows 8) under min användare och sedan mappen kontakter där? Hur går jag tillväga sen, hur har ni gjort?

Har aldrig använt outlook som det står att det ska fungera att synka kontakterna ifrån.

Hitta Nokia Transfer eller Nokia Överför Data och följ appens instruktioner. Väldigt enkelt, den överför dina gamla kontakter via Bluetooth

Permalänk

Pratade men Tre idag skulle ta 4 veckor innan den skickas, förra vecka sa dom att det skulle ta 2 veckor.
Beställde den 12/11 en svart funderar lite på om man ska säga upp sitt abonemang hos Tre och gå över till tele2 istället?
Ett annat alternativ är väl kanske att gå ner tiill en Tre butik och kolla om dom har den vad tror ni om det?

Edit: Ringde igen för jag hade en annan fråga passade då även på att fråga igen hur lång tid det tar innan telefonen kommer och eftersom att jag har beställt den 12/11 så har det gått 4 veckor på måndag och den borde då skickas säger kvinnan i telefonen. Dom har ju verkligen ingen koll på det där stället.

Om man gör 10 st telefonsamtal dit tror ni då man får olika svar av alla :)?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11

Permalänk

Beställde en lumia 920 vit ifrån Halebop igår eller iförrgår, är så sjukt hypad då min nuvarande tellefon och alla andra innan denna har varit knapptelefoner (y) Undra om man får den till jul, vore en trevlig present

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PeterMagnuss0n:

Pratade men Tre idag skulle ta 4 veckor innan den skickas, förra vecka sa dom att det skulle ta 2 veckor.
Beställde den 12/11 en svart funderar lite på om man ska säga upp sitt abonemang hos Tre och gå över till tele2 istället?
Ett annat alternativ är väl kanske att gå ner tiill en Tre butik och kolla om dom har den vad tror ni om det?

Beställde en svart från Tele2 i onsdags, den skickades igår vid 16-tiden. Kom dock inte idag.

Ännu en Lumiafri helg. Men dom hade den i lager fast det stod på hemsidan att det skulle ta någon vecka när jag beställde den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterMagnuss0n:

Pratade men Tre idag skulle ta 4 veckor innan den skickas, förra vecka sa dom att det skulle ta 2 veckor.
Beställde den 12/11 en svart funderar lite på om man ska säga upp sitt abonemang hos Tre och gå över till tele2 istället?
Ett annat alternativ är väl kanske att gå ner tiill en Tre butik och kolla om dom har den vad tror ni om det?

Kolla påTELE2 :s abonemang Volym mellan jag fick min vita snabbt, och abonemanget är billigt o bra

Permalänk
Medlem

Är det nån annan som har lite backlight bleed från menyknapparna? Det kommer fram om man vinklar telefonen lite framåt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalleidol:

Markera ordet och tryck på pluset som kommer då

Vilket plus? Står att det ska komma upp ett på vänster sidan om ordföslagen, men det ända som kommer upp är en "kopiera/klistar in" ikon. Den med typ två papper.

Mvh

Visa signatur

[Silverstone FT02-W] [Corsair 650W] [Asus Sabertooth P67] [Intel i7 2600k @ 3,4 ghz] [Radeon HD 5850 1GB] [Kingston 16 GB 1600 mhz OC ram] [80GB SSD +1,5 TB Hdd]

Permalänk

Hitta en liten bugg idag..

Kollade på film igår (eller ja nästan, John Carter fick man stänga av efter 10 minuter)
Låg och kollade med hörlurarna som kommer med.
Så idag när jag var på toa skulle jag kolla senaste Russia Today på youtube och märker att ljudet inte funkar (utan hörlurar)
Fatta ingenting utan fick starta om mobilen för att det skulle funka :S

Hoppas dom löser den biten.

Permalänk
Medlem

hur stänger man av appar? så dom inte körs i bakgrunden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

hur stänger man av appar? så dom inte körs i bakgrunden?

Inställningar-program--bakgrundsativiteter