Permalänk
Medlem

gman's

Som datorn ser ut nu så är den inte helt klar, eftersom den inte fungerar har jag lånat ut mitt 670 så just nu sitter ett 450 i och tre hårddiskar väntar på att kopplas in, 1 ssd för system och spel och 2 lagringdiskar.

Ett modulärt nätaggregat på önskelistan, kolla igenom galleriet så förstår ni varför

Komponenter (när den blir klar) och kringrutrustning:
Corsair GS600
BENQ GL2450
CM Storm Scout
i5 3570K 3,4Ghz
GB GA-Z77X-UD5H
GB GTX 670 2048MB OC
Western Digital 5000 & 3200 B EVT
Hitachi Deskstar 7K1000 B
Saitek Cyborg R.A.T. 3
Razer Lycoza (SE)
Zombee Mat

gman's

Permalänk

"100 projekt igång samtidigt och avsaknaden av en städerska är stor!"

Du har inte funderat på att mellan projekten röja undan och städa lite själv?

Härligt bygge annars (y)

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdancer:

"100 projekt igång samtidigt och avsaknaden av en städerska är stor!"

Du har inte funderat på att mellan projekten röja undan och städa lite själv?

Härligt bygge annars (y)

Jo, brukar göra det en gång i månaden, problemet är att det blir lika fult efter några dagar
Men oh vad man njuter dom dagarna det är städat! Tack!

Permalänk
Medlem

hehe, gör inte som jag:P, Innan städade man en gång i veckan och för att slippa städa så skaffar man sej en flickvän... nu får man städa varje dag...min plan höll inte länge eller dvs inte alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tubbää:

hehe, gör inte som jag:P, Innan städade man en gång i veckan och för att slippa städa så skaffar man sej en flickvän... nu får man städa varje dag...min plan höll inte länge eller dvs inte alls.

Har flickvän men vi spenderar mesta tiden hos henne då hon bor i en riktigt stad och inte en håla, men om hon skulle få för sig att vi ska hem till mig så får jag panikstäda när vi är här ^^