Ge bort rabattkoder-tråden [Enda tråden]

Permalänk
Avstängd

25% på allt ordinarie pris hos sportamore
Y5MJ18Y01F
En 24 timmars kod som går ut måndag morgon 01:44

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av erpan:

Kod: xY5rGWTO

Erbjudandet gäller t o m 2015-06-21 och kan endast användas vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden och att den inte går att registrera i efterhand. Erbjudandet gäller vid köp över 200 kr.

Din kod är endast för Cdon+ medlemmar och endast 1 gång.

Permalänk
Medlem

Jag använde den SoWErA, tack för koden erpan.

Permalänk

CDON.se

Har också en 50kr på CDON.se, följande gäller:

Koden gäller t o m 2015 /07/18 och endast vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder och erbjudanden och ej går att registreras i efterhand. Gäller endast vid köp över 200 kr. Koden gäller inte vid köp av presentkort, mobilabonnemang eller digital musik.

bqXWLqM52 Edit: använd/tagen

Kom ihåg att skriva om ni tagit den.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Har också en 50kr på CDON.se, följande gäller:

Koden gäller t o m 2015 /07/18 och endast vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder och erbjudanden och ej går att registreras i efterhand. Gäller endast vid köp över 200 kr. Koden gäller inte vid köp av presentkort, mobilabonnemang eller digital musik.

bqXWLqM52

Kom ihåg att skriva om ni tagit den.

Vilken som helst kan ta den som inte är medlem i forumet oxå tänk på det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Har också en 50kr på CDON.se, följande gäller:

Koden gäller t o m 2015 /07/18 och endast vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder och erbjudanden och ej går att registreras i efterhand. Gäller endast vid köp över 200 kr. Koden gäller inte vid köp av presentkort, mobilabonnemang eller digital musik.

bqXWLqM52

Kom ihåg att skriva om ni tagit den.

Tack! Jag tog den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av erpan:

Kod: xY5rGWTO

Erbjudandet gäller t o m 2015-06-21 och kan endast användas vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden och att den inte går att registrera i efterhand. Erbjudandet gäller vid köp över 200 kr.

Koden tagen.

Tack så mycket.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tagit bort tiggeri*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Har en till 50kr på CDON.se, följande gäller:

Koden gäller t o m 2015 /07/13 och endast vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder och erbjudanden och ej går att registreras i efterhand. Gäller endast vid köp över 200 kr. Koden gäller inte vid köp av presentkort, mobilabonnemang eller digital musik.

kgfmyPP02 - förbrukad

Kom ihåg att skriva om ni tagit den.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Skrivet av Tinardirith:

Har en till 50kr på CDON.se, följande gäller:

Koden gäller t o m 2015 /07/13 och endast vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder och erbjudanden och ej går att registreras i efterhand. Gäller endast vid köp över 200 kr. Koden gäller inte vid köp av presentkort, mobilabonnemang eller digital musik.

kgfmyPP02

Kom ihåg att skriva om ni tagit den.

Redan använd, tack ändå

Permalänk
Medlem

Fick en 50 kr presentkod ifrån CDON när jag hade namnsdag, men gillar inte deras kod system då du då ej kan kombinera det med en fri frakt kod (Mecenat) så det blir då bara som en 21 kr rabattkod. Iaf, här är den. Säg till när den är använd.

Dold text

Förbrukad.

Förbrukad.
Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Skrivet av lambdan:

Fick en 50 kr presentkod ifrån CDON när jag hade namnsdag, men gillar inte deras kod system då du då ej kan kombinera det med en fri frakt kod (Mecenat) så det blir då bara som en 21 kr rabattkod. Iaf, här är den. Säg till när den är använd.
http://i.imgur.com/dVin4aL.png

Tog den, stort tack!

Permalänk
Medlem

Jag har en presentkod från CDON på 50 kr som jag fick idag för jag fyller år men jag har ingen användning för den så jag ger bort den till någon som kan använda den det ända jag ber om är att man skriver när man tagit koden.

Sen övriga regler som CDON ställt upp är följande: "Koden gäller t o m 2015 /08/06 och endast vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder och erbjudanden och ej går att registreras i efterhand. Gäller endast vid köp över 200 kr. Koden gäller inte vid köp av presentkort, mobilabonnemang eller digital musik."

Kod: JJe7kwf32

Jag fick ett pm om att koden nu är förbrukad!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tagit bort tiggeri.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Varsågod era snikna korpar: *slänger ut lappen i folkhavet för att se er trampa ner varandra*
CDON, 50 kr rabatt vid köp över 200 kr.
Kod: D4e4P4L81
Koden gäller t o m 2015/07/28

Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schnitz:

Varsågod era snikna korpar: *slänger ut lappen i folkhavet för att se er trampa ner varandra*
CDON, 50 kr rabatt vid köp över 200 kr.
Kod: D4e4P4L81
Koden gäller t o m 2015/07/28

Kan meddela att den inte fungerar längre... "Koden har redan använts maximalt antal gånger"

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk

10% på Outnorth
Rabattkod: 7422-3692-3666

Meddela gärna om rabattkoden nyttjats!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

CDON.se
100:- rabatt
Kod: 6anENFE47
Koden gäller t o m 2015 /08/11 och endast vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder och erbjudanden och ej går att registreras i efterhand. Gäller endast vid köp över 300 kr. Koden gäller inte vid köp av presentkort, mobilabonnemang eller digital musik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bosteed:

CDON.se
100:- rabatt
Kod: 6anENFE47
Koden gäller t o m 2015 /08/11 och endast vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder och erbjudanden och ej går att registreras i efterhand. Gäller endast vid köp över 300 kr. Koden gäller inte vid köp av presentkort, mobilabonnemang eller digital musik.

Tack men den är redan använd av nån :/ hur fick du en så bra kod förresten?

Permalänk
Medlem

Tjena!

Har några koder som jag gärna ger bort! Kom ihåg att skriva om ni har tagit dom!

CDON.se
50kr - Mtmwe9330
50kr - N6jHjTq13
50kr - MxnJKcd55

Conrad.se
50kr - NQQV-GQZA-K61C-DV6R
50kr - 67PP-K12M-SLQT-BAEN

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Tjena!

Har några koder som jag gärna ger bort! Kom ihåg att skriva om ni har tagit dom!

CDON.se
50kr - Mtmwe9330
50kr - N6jHjTq13
50kr - MxnJKcd55

Conrad.se
50kr - NQQV-GQZA-K61C-DV6R
50kr - 67PP-K12M-SLQT-BAEN

Tack men alla 3 Cdon koder är redan tagna :/

Permalänk
Medlem

Komplett har "10% rabatt på hela* sortimentet" (enbart idag) med koden: upptill10
https://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=15083

Kolla t.ex. på prisjakt vad dom redan är billigast på, och dra sedan av ytterligare 10%
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=33&lista=prod&kat=328...

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem
Skrivet av XTRO:

Komplett har "10% rabatt på hela* sortimentet" (enbart idag) med koden: upptill10
https://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=15083

Kolla t.ex. på prisjakt vad dom redan är billigast på, och dra sedan av ytterligare 10%
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=33&lista=prod&kat=328...

Upp till 10% på hela sortimentet. Och ibland 0% rea

Permalänk
Medlem

Cdon 50 kr vid köp över 200kr: bmEdftA59

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem
Skrivet av pi:

Cdon 50 kr vid köp över 200kr: bmEdftA59

Man tackar så hjärtligt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pi:

Cdon 50 kr vid köp över 200kr: bmEdftA59

Någon var nån minut snabbare än mig :/ tack ändå

Permalänk
Avstängd

Det bästa vore kanske att t.ex. skriva så här:

Jag har en kod till CDON som ger 50 kr rabatt vid köp över 200kr. PM vid intresse. Först till kvarn.

Sen ta edit på sitt inlägg och skriva att den är bortskänkt så slipper man att folk som inte är medlemmar på Sweclockers tar dom.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Om någon går i tankarna att skaffa en OSMC så kan du få 5% rabatt.

code: 5-OFF-2015

Står inget om giltighetstid.

Permalänk
Medlem

100 kr rabatt vid köp av film för minst 400 kr »
Som prenumerant på CDON.COMs nyhetsbrev får du nu 100 kr i rabatt på alla släppta filmer, när du handlar för minst 400 kr.
Kod: jFLeTJ463

Erbjudandet gäller t o m 2015-08-09, ger 100 kr rabatt på film vid köp över 400 kr och kan endast användas vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden och att den inte går att registrera i efterhand. Koden gäller inte på förhandsbokningar.

Permalänk
Medlem

@Lakanman: jag har gett bort koder som folk ej använt och sista dagen tog jag koden och la öppet så att den användes.

Lägger man ut koderna här då används dom 100 procent , bättre än att någon sitter på dom tills dom går ut och blir förbrukade helt i onödan.

50 kr i rabatt på ditt nästa köp »

Kod: J3eKn7d66

Koden gäller t o m 2015 /08/22 och endast vid ett köptillfälle.