Permalänk
Inaktiv
Skrivet av emilakered:

*tråd rensad och användare avstängd*

Hur svårt ska det vara? Läs Lans inlägg inte ens en sida bort: #13422236

keep up the good work! jättre bra och snabbt redigerat av inlägg m.m. här i tråden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

keep up the good work! jättre bra och snabbt redigerat av inlägg m.m. här i tråden!

Ja, det sista jag anmälde här var synnerligen grovt. Hur kan man ens skriva så på ett forum?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mocka:

Ja, det sista jag anmälde här var synnerligen grovt. Hur kan man ens skriva så på ett forum?

Kunde inte få iväg ett PM till dig så skriver här! vill inte spamma sönder hennes tråd
Eller hur?! Att man kan skriva så? helt otroligt... att dom inte skäms någonstans.. jaja det finns "gott" om idioter i världen! tur att det finns folk som finns online för att fixa sådana här kommentarer!

Permalänk
Medlem

jag kom på ett asbra resmål!!
ska inte va så dyrt heller men de ska vara kul

parvandra i fjällen med ett tält och fiska, plocka bär och ät mat ni lagar på plats
ger många roliga minnen, samtidigt som det ger en del träning och friskvård ;D

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk

Om han är insatt eller någorlunda intresserad av musik så kan man ju köpa bandmerch, konsertbiljetter, skivor eller dvd'er med ett band han gillar?

Annars är ju bara en myskväll med film och gos alltid en vinnare för mig och min flickvän!

Visa signatur

4790K @4.6 | EVGA GTX1080 Founders Ed. | 16gb ram | 240+120+40gb ssd | 14TB mekanisk lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

*tråd rensad och användare avstängd*

Hur svårt ska det vara? Läs Lans inlägg inte ens en sida bort: #13422236

Tackar Skulle det vara möjligt att låsa tråden helt? Börjar spåra ur lite grann... Har bestämt present. Men tack för de tips som var seriösa. ^^

Visa signatur

rig: NZXT Phantom (röd :P) | i5 3570k 4.1ghz | Corsair h100i | Corsair hx850 (röd sleeve) | Asus HD 7970 Matrix | Asus Sabertooth Z77 | Corsair Vengeance 8gb LP red | Samsung 840 250 gb ssd | 2 Wd 1.5 tb hdd | Windows 7 64bit | 3x Corsair af120 | 2x Dell U2311H
HTPC: Asus P8H77-I | i3 3220 | Asus DirectCU GTX 660 | Cooler Master Elite 120 | Be quiet 530w | 2tb hdd | 8gb Corsair Vengeance LP | Samsung 47"

Permalänk
Medlem

Ge honom en perfekt dag!
Börja med att köpa nått spel på Steam som du vet att han vill ha, så köper du det på natten innan ni ska sova (ger det som gåva via den inbyggda tjänsten). På morgonen dagen efter så kliver du upp någon timma innan honom, går och köper nybakat bröd och alla pålägg osv han gillar. När du startat kaffebryggaren så väcker du honom, givetvis med lite trevlig 50-tals musik i bakgrunden.
Sedan fikar ni tillsammans på det sätt han tycker bäst om, må det vara vid köksbordet eller i vardagsrummet framför någon grym serie, kanske HxH eller FMA? ;P

När ni är klara så ber du honom logga in på Steam, där han då hittar sitt nya (favvo)-spel, du ber honom lira en stund (för det kommer han såklart vilja göra).

Resten av dagen gör ni det han vill göra, (en promenad brukar ofta kunna ge nytändning och energi ifall man är lite seg).

Nu är det dags för middag, du har under dagen bokat bord på en väldigt lyxig restaurang, dit ni promenerar och sedan har en underbar middag för två, där han får beställa vad han vill!
Efter middagen är det dags för VIP-bio (brukar finnas i större städer, annars duger givetvis vanlig biosalong) du har bokat biljetter till en film du vet att han vill se.

Nu är filmen slut och klockan är runt 23... Ni promenerar hem. Resten av kvällen får du planera själv, om ni inte ska sova dvs.

Han fyller ju trots allt år hela dagen så varför inte göra den klockren?

Edit: Oj såg inte att den redan var bestämd, aja han fyller la år fler gånger! ^^

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz | ASUS ROG Strix B550-F Gaming | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo | AMD 7900 XTX | Noctua NH-U12A Chromax Black | Seasonic Prime GX 850W | Fractal Design Define XL R2 | LG OLED48CX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alice.L:

Tackar Skulle det vara möjligt att låsa tråden helt? Börjar spåra ur lite grann... Har bestämt present. Men tack för de tips som var seriösa. ^^

Har precis bara läst igenom hela tråden.

Men vad blev det för present, är mest nyfiken?

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Alice.L:

Tryck på "Anmäl" knappen i ditt första inlägg i tråden, alternativt skicka iväg ett PM till en Moderator / Redaktör.
Jag tog mig friheten att göra det förstnämnda.

Mvh,

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Köp en säsong av t.ex. Game of thrones eller dylikt som ingen av er har sett än, det är ju rätt roligt

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

Smått retsamt att inte berätta vad du bestämde dig för? Du fick trots allt 135 svar på din fråga

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Alice.L:

*rubrik och första post modifierade*

Tyvärr låser vi inte på begäran utan väldigt goda skäl men vi kan dels ändra rubrik (löst) och övervaka om tråden barkar iväg igen. Då utvärderar vi lämplig åtgärd igen - vilket kan bli en låsning.

Bra att du hittat en present, då gjorde tråden nytta i alla fall. Lycka till, hoppas han gillar den.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av Alice.L:

Har alltid velat åka till Island. Skulle ni killar uppskatta en resa dit?

Island skulle va skitcoolt, tack för tipset! Jag letar nämligen resor själv.

Permalänk
Medlem

Komiskt att folk blir förvånade över vad idioter skriver när de själva håller sig så långt ifrån ämnet man kan göra..
Håll er till topic nästa gång så kanske det inte spårar ur som det gjorde.

Ont: Undrar även jag vad det blev för present.

Permalänk
Medlem

För prylnörden i honom, en projektor, begagnad givetvis, men inte helt omöjligt att hitta bra med den summan

För romantikern, åk på en kryssning, är ni i stockholm som det står så har nu ju ett stort utbud med mysiga kryssningar

Lite sent, men ville ändå skriva =P

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du ska vara inkluderad i vad för pryl du köper honom. Inget isolerande prylmockapär grej som bara han har glädje utav. Ta t.ex spel för två på datorn, Wii med Mario Party eller projektor/storbild-tv eller bio ljud där ni kan mysa.

En pryl man kan dela med sin andra hälft är enligt mig helt underbart.

Lycka till

Permalänk

Gillar han bilar? Har han körkort? I Linköping kan man provköra Porsche, Ferrari och säkert fler på Mantorp
Det skulle jag som motorsportsentusiast gilla!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alice.L:

Nu måste du nästan berätta Vi är nyfikna!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Har beställt en Raspberry pi och har bokat resa. Säger dock inte vart innan hans födelsedag (25:e april)! ^^

Visa signatur

rig: NZXT Phantom (röd :P) | i5 3570k 4.1ghz | Corsair h100i | Corsair hx850 (röd sleeve) | Asus HD 7970 Matrix | Asus Sabertooth Z77 | Corsair Vengeance 8gb LP red | Samsung 840 250 gb ssd | 2 Wd 1.5 tb hdd | Windows 7 64bit | 3x Corsair af120 | 2x Dell U2311H
HTPC: Asus P8H77-I | i3 3220 | Asus DirectCU GTX 660 | Cooler Master Elite 120 | Be quiet 530w | 2tb hdd | 8gb Corsair Vengeance LP | Samsung 47"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alice.L:

Har beställt en Raspberry pi och har bokat resa. Säger dock inte vart innan hans födelsedag (25:e april)! ^^

Jag hade blivit glad och det kommer han också bli!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alice.L:

Bra! önskar er en trevlig resa!

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Alice.L:

Mycket god smak

Fick en Bryssel weekend med massa god choklad och öl av min fästmö på min 30års dag. Dock utan någon Pi eller liknande. Otroligt uppskattat "ändå".

Det är roligt att skämma bort varandra ordentligt. Återkom gärna efter resan med destination och hur det blev.

Ha en trevlig resa!

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Geeks
SweClockers

Helt urspårad tråd.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)