[Minecraft] [1.5.1] ROG'S PUZZLE MAP [PUZ/ADV]

Permalänk
Medlem

[Minecraft] [1.5.1] ROG'S PUZZLE MAP [PUZ/ADV]

Hej! jag vet inte om detta är det rätta stället att posta på, issåfall så får en mod flytta/låsa tråden.

Jag och en kompis har byggt en pussel/äventyrsbana i minecraft som ni hemskt gärna får testa och lägga lite feedback på!
Vi har lagt ner väldigt väldigt många timmar på att bygga och felsöka denna så det skulle vara kul om ni skrev på minecraft forumet för att visa mer folk att den var rolig (om ni nu tyckte det )

det skulle vara guld värt!

länken till banan hittar ni här: http://www.minecraftforum.net/topic/1783127-151-rogs-puzzle-m...

mvh Robert

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem

Är du server ägaren??

Permalänk
Medlem
Skrivet av zackaria:

Är du server ägaren??

Hej! Det är inte en server utan det är en bana som du kan ladda ner och köra med en
Kompis! och ja det är jag som har gjort den med en kompis

Skulle du testa den så får du gärna lägga en kommentar på minecraft forumet för att den ska få lite mer reklam, tack!

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonix:

Hej! Det är inte en server utan det är en bana som du kan ladda ner och köra med en
Kompis! och ja det är jag som har gjort den med en kompis

Skulle du testa den så får du gärna lägga en kommentar på minecraft forumet för att den ska få lite mer reklam, tack!

Okej men sorry jag inte svara, men ja jag kanske lanar då en gång med min vän, P.S heter Zai44 där om du har sett mig så va kul