Permalänk
Medlem

Bara jag som känner mig ignorerad?

Om nån vill spela med mig så lägg till feskeen på lol, alternativt fisken_bf3 (skype).
Som sagt har kört för det mesta HoN innan så jag kan jag ju alla grunderna men jag har inte riktigt förstått mig på lol till 100% än.
Är lvl 10 och har typ bronze/silver. som sagt har inte riktigt förstått mig på systemet än.

Mvh Viktor

Visa signatur

Chassi: CM 690 II Advanced | CPU: i-5 3570K 3.8 Ghz | CPU Cooler: CM Hyper 212 Evo | GPU: Gigabyte Geforce GTX 670 x3 | PSU: Corsair AX 750W | MB: Gigabyte Z77X-UD5H | SSD: Samsung 830 256gb | RAM: Corsair Vengeance LP 4x4gb | Skärm: 1 Acer 24¨ GD245HQAbid 120Hz | Skärm: 2 LG 22¨ Flatron L222WS | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Razer Diamondback 3G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskeen:

Om nån vill spela med mig så lägg till feskeen på lol, alternativt fisken_bf3 (skype).
Som sagt har kört för det mesta HoN innan så jag kan jag ju alla grunderna men jag har inte riktigt förstått mig på lol till 100% än.
Är lvl 10 och har typ bronze/silver. som sagt har inte riktigt förstått mig på systemet än.

Mvh Viktor

Har svarat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pyroq:

Har svarat.

Du frågade bara vilken lvl jag var sen inget mer.

Visa signatur

Chassi: CM 690 II Advanced | CPU: i-5 3570K 3.8 Ghz | CPU Cooler: CM Hyper 212 Evo | GPU: Gigabyte Geforce GTX 670 x3 | PSU: Corsair AX 750W | MB: Gigabyte Z77X-UD5H | SSD: Samsung 830 256gb | RAM: Corsair Vengeance LP 4x4gb | Skärm: 1 Acer 24¨ GD245HQAbid 120Hz | Skärm: 2 LG 22¨ Flatron L222WS | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Razer Diamondback 3G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pyroq:

Kolla mitt teams stats i de rankade matcherna.

Ditt team? Du menar då ditt lag ACOA med 0 games och dig själv som enda lagmedlem? Mjo, måste säga att jag är imponerad...

Permalänk
Medlem
Skrivet av aml417:

Ditt team? Du menar då ditt lag ACOA med 0 games och dig själv som enda lagmedlem? Mjo, måste säga att jag är imponerad...

Teamet i matchen, inte det teamet, det kommer att bli raderat.

Permalänk
Medlem

spelar EUW. klarar mig bra i platnivå. men spelar i silver 2. duoat mkt med en polare i plat. o det har gått bra

Permalänk
Skrivet av malcoon:

spelar EUW. klarar mig bra i platnivå. men spelar i silver 2. duoat mkt med en polare i plat. o det har gått bra

Så vad är ditt namn på lol/skype är?

Jag menar antar att du letar efter folk att spela med om du skriver

Permalänk
Medlem

yes. asse. adda Malcoon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskeen:

Mvh Viktor

Du kan inte spela ranked innan lvl 30, därför han inte ville. Han kan inte spela med dig (bara normals och det var inte det han var ute efter)
Innan du är 30 och har kört ranked så är du ingen rank, dvs ingen silver osv.
När du dingar 30 kör du 10 placement games, där du kan hamna allt ifrån bronze-gold beroende på hur det går.

Permalänk
Medlem

tja undrar om jag kan vara med i laget...
div:guld 5
ålder:12
pos:mid