Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

svenska youtubers

tjena jag skulle vilja börja kolla på någon svensk youtubers som spelar vilka spel som helst typ som pewdiepie :D. men jag vill att personen kommenterar på svenska och inte på engelska.

har hittat en som heter GGfrolle men han spelar enbart cod och jag vill ha variation.

Permalänk
Medlem

Nja nu är ju min kanal inte bara tänkt för spel utan annat också... Men kolla in VivazProduction´s som jag nyss startat

Visa signatur

PC-DATOR: CPU:Intel Core i5 2500k 3,3ghz RAM:8gb CorsairVenganceE MODERKORT:Asus P8Z68-Vpro gen 3 GPU:Asus Nvidia gforce GTX560ti LAGRING:2* WD diskar 500gb i RAID0 SKÄRM: LG IPS 226 TANGETBORD:TESORO Durandal Ultimate GN1L MUS: RAT7
Bärbart: Privat LaptopMacBook Retina Late 2013 8gb, 256gb SSD SkoldatorHP EliteBook 2540p 4gb, 320gb HDD TelefoniPhone 5 16gb

Permalänk
Medlem

Kolla splay gaming

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Www.YouTube.com/thebresida han är rätt duktig på FIFA, han ska göra lite GTA också

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca1P3:

tjena jag skulle vilja börja kolla på någon svensk youtubers som spelar vilka spel som helst typ som pewdiepie :D. men jag vill att personen kommenterar på svenska och inte på engelska.

har hittat en som heter GGfrolle men han spelar enbart cod och jag vill ha variation.

Tjäääna

Visa signatur

Specs: Laptop,

Permalänk
Skrivet av Ca1P3:

tjena jag skulle vilja börja kolla på någon svensk youtubers som spelar vilka spel som helst typ som pewdiepie :D. men jag vill att personen kommenterar på svenska och inte på engelska.

har hittat en som heter GGfrolle men han spelar enbart cod och jag vill ha variation.

Jag lägger ut en massa Battlefield 4 gameplay - när jag kör med voice-over är det på engelska - men när jag bara lirar med mina clankompisar (public eller ESL) så är det bara svenska. Vet inte riktigt om du är intresserad av Battlefield men kika in om det kan vara något för dig. --> Länk

Permalänk
Medlem

STAMSITE?

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk