Permalänk

Dual screen

Har två stycken skärmar , innan när jag har spelat bf4 så har den ena som jag inte använder blivit svart.

Idag när jag satt och spelade så blev den inte svart, såg skrivbords bakgrunden. Dock så har min fps droppat som in i av detta . Stänger jag av skärmen jag inte använder så får jag upp fpsen igen. Har kollat igenom inställningarna men hittar inget om det, har inte ändrat nåt så har ingen anning . nån som vet om det finns nåt man kan göra ? Lite jobbigt att stänga av och sätta på skärmen varje gång.

gg wp

Permalänk
Hjälpsam

Låter som om du kör windowed mode-fullscreen, då renderas spelet i fullscreen på huvudskärmen och desktop och annat jox som drar prestanda ligger på sekundärskärmen.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Tips: Kör Battle screen på den andra skärmen... du får en realtids fullskärms karta på andra skärmen då vilket är väldigt fördelaktigt.

Permalänk
Medlem

Alla personer har det problemet i paradiset men det är bara att tabba tills den skärper sig .

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async