NAT från strict till open!

Permalänk

NAT från strict till open!

Hej! Jag har det gamla klassiska problemet! Jag har strict NAT type helt plötsligt och vill få den att bli öppen. Jag har redan googlat, kollat i forum (inkl SC) tittat på Youtube och alla möjliga hemsidor men ingenting har fungerat! Nu undrar jag om någon av er kära Sweclockare kan hjälpa mig att lösa detta underbara helvetes problem! Har ni ingen kommentar som kan hjälpa mig inom detta ämne så håll er helst utanför. Jag LOVAR, jag har sökt efter fakta om detta så mer självsökande hjälper ej! Tack på förhand och jag hoppas att ni är bättre inom detta område än mig!

Visa signatur

Powercolor Radeon 7900 XTX // Ryzen 7 7800X3D (be quiet! Pure Rock 2 FX Svart) // Kingston 32GB DDR5 6000MHz // MSI B650 Gaming Plus Wifi // Kingston Fury Renegade M. 2 2TB // Corsair RM850e ATX 3.0 850W // Kolink Observatory Lite Mesh A-RGB Svart //

Permalänk

Det kan vara värt att tillägga att jag har en Thomson Gateway TG789vn!

Visa signatur

Powercolor Radeon 7900 XTX // Ryzen 7 7800X3D (be quiet! Pure Rock 2 FX Svart) // Kingston 32GB DDR5 6000MHz // MSI B650 Gaming Plus Wifi // Kingston Fury Renegade M. 2 2TB // Corsair RM850e ATX 3.0 850W // Kolink Observatory Lite Mesh A-RGB Svart //