om jag inte får svar?

Permalänk
Medlem

om jag inte får svar?

Tjääna tjääna:)
Jag undrar vad man ska göra om man inte har fått svar på sin fråga eftersom man inte får bumbpa tråden?
Jag har heller inte hittat något svar till frågan.
Har är tråden

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej ZapeX,

Då finns det tyvärr inget att göra.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tänkte göra ett litet tillägg. Ibland kan det hända att man inser att anledningen till att min inte fått svar är att man formulerat sig otydligt eller inte lämnat tillräckligt mycket information om sitt problem. I så fall är det helt ok att skriva ett nytt inlägg där man förtydligar det hela eller lämnar ytterligare relevant information. Bumpningsreglen förbjuder ju bara inlägg som enbart är till för att flytta tråden högre upp.

Det är dock långt ifrån alltid det är möjligt att skriva sådana inlägg. Om det går i ditt fall har jag inte undersökt. När det inte är möjligt, finns det som Andreas säger tyvärr inget mer man kan göra.

Permalänk
Medlem

Okej, tack för hjälpen

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||