Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Konsoler, spel och filmrelaterade frågor

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2008

Vad är det för förväntad leveranstid på Nintendo switch bundle?
Var ett 30-tal i lager när jag beställde igår men på bekräftelsen stod det ej i lager, och nu finns produkten inte på webblagret heller.

Dator 1: i7 5820k | Asus X99-S | 32GB DDR4 | GTX 1080ti SLI | NZXT H440
Dator 2: i7 5820k | Asrock X99M | 16GB DDR4 | GTX 970 | Fractal Design Node 804
Dator 3: i5 2500 | Asus P8Z77-M | 8GB DDR3 | Fractal Design r3
Dator 4: Macbook Pro 2017 | i5 7360U | 8GB DDR3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hässelby
Registrerad
Feb 2008

Såg att ni lagt upp Xbox One X på hemsidan men man kan inte förboka än, när kan man göra det?
Har ni nåt datum än när förbokningar kan börja?

Tackar för svar!

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Trädvy Permalänk
Webhallen
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av MaxieTheHatter:

Vad är det för förväntad leveranstid på Nintendo switch bundle?
Var ett 30-tal i lager när jag beställde igår men på bekräftelsen stod det ej i lager, och nu finns produkten inte på webblagret heller.

Exemplar från leverantören landa hos oss igår, hade ni redan en order lagd bör den blivit skickad igår eller imorse

Skrivet av MjGroggy:

Såg att ni lagt upp Xbox One X på hemsidan men man kan inte förboka än, när kan man göra det?
Har ni nåt datum än när förbokningar kan börja?

Tackar för svar!

Inget datum ännu, men det kommer börja närmare inpå releasen!

OBS: har inte möjlighet att besvara PM.

Besök vår officiella forumdel här.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2010

@Webhallen: Fick mail inatt att Sonic Mania till PS4 har utgått, kommer ni alltså inte ta in det alls?

Du får gärna citera eller nämna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av ToJa92:

@Webhallen: Fick mail inatt att Sonic Mania till PS4 har utgått, kommer ni alltså inte ta in det alls?

Tror jag läste nånstans att det endast skulle släppas digitalt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av Cappachino:

Tror jag läste nånstans att det endast skulle släppas digitalt.

Det låter rimligt, såg att "collector's edition" innehåller en digital kod och inte en skiva och blev lite fundersam.

Du får gärna citera eller nämna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.

Trädvy Permalänk
Webhallen
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009

@ToJa92:

Hejsan,

Spelet kommer inte att släppas fysiskt, utan som en annan användare nämnde är det endast digitalt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2017

Jaha. Då har man för andra gången råkat ut för att jag har lagt en order och pengarna har dragits från mitt konto men ordern syns inte när man är inloggad på Webhallen. Har inte fått någon orderbekräftelse på mejl heller. Enda beviset syns på mitt bankkonto där pengarna är dragna. Nu blir det en massa extra jobb med att ringa er för att lösa detta..Igen!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Feb 2014

Hej, jag har beställt Destiny 2 limited edition till Xbox One (https://www.webhallen.com/se-sv/spel/xbox_one/273411-destiny_...) .Den står fortfarande inte som skickad utan endast som mottagen under mina beställningar. Jag kommer alltså inte få den till release imorgon? Nu står det ju tillfälligt fullbokad men den beställdes 26 maj så det borde väl varit tillräckligt tidigt för att få en då det gick att lägga beställningen? Har inte fått någon info om att jag inte skulle få den till release.

Ordernummer är: 8986231

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2002

Hoppas ni lägger upp denna för beställning snart Webbis!

http://www.sweclockers.com/nyhet/24508-c64-mini-avtackt-retro...

Edit: https://www.webhallen.com/se-sv/spel/ovrigt/275919-c64_mini

Yeeess! Bokad! Tackar!

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östra Götaland
Registrerad
Aug 2013

@Webhallen
Hej! När kommer ni börja skicka Destiny 2 till PC för folk som förbokat?
Kommer vi att få spelet innan servrarna går upp på tisdsg?

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 24"

Trädvy Permalänk
Webhallen
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Dragone:

@Webhallen
Hej! När kommer ni börja skicka Destiny 2 till PC för folk som förbokat?
Kommer vi att få spelet innan servrarna går upp på tisdsg?

Hej, det medföljer inga koder annat än den som finns i DVD-konvolutet samt eventuella förbokningserbjudanden.
Men själva spelkoden får man tyvärr inte i förväg om man köper den fysiska utgåvan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östra Götaland
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av Webhallen:

Hej, det medföljer inga koder annat än den som finns i DVD-konvolutet samt eventuella förbokningserbjudanden.
Men själva spelkoden får man tyvärr inte i förväg om man köper den fysiska utgåvan.

Men kommer vi få de på tisdag? eller skickar ni först tisdag? Köpte collectors edition fysisk.

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 24"

Trädvy Permalänk
Webhallen
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Dragone:

Men kommer vi få de på tisdag? eller skickar ni först tisdag? Köpte collectors edition fysisk.

ja precis, vi skickar så att våra kunder ska mottaga spelen på launchdagen. Vi skickar inte på launchdagen för då hade kunderna först fått det en dag för sent .

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2002

Såg att ni teasar Project Gotham Racing 5 med förbokning. Lite googlande och hittar bara konfliktand budskap. Vad har ni för info om detta som gör att det läggs upp på bokning? Visserligen ”2018” men men... skulle vara så underbart om det kom en uppföljare eftersom de äldre inte kommit på bakåtkompabilitet än.

Case-Labs Mercury S8 - ASUS Rampage V Edition 10 / 6850K@4.1GHz / 2x MSI GTX1080 OC SLI | ASUS Z-170A / 6700K@4.2GHz / MSI 980Ti OC | ASUS P8Z68 / 2700K@4.3GHz / ASUS 980 STRIX | Synology NAS DS1010+ (28TB) & DS1812+ (16TB) | NVIDIA Shield TV | AppleTV 4 | Amiga 500+ & 1200 (030) | C64 | Atari STE (4Mb) | Mac Mini (i5 - oct-12) - NES | NES Mini | N64 | GC | PS4-Pro | Xbox One

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av pehhhr:

Webhallen har rea idag på DJI Spark
Endast 3990:- närmsta seriösa säljare ligger på 5389:-

Detta bör vara det billigaste hittills.

Hejsan Webhallen.
Var detta ett tillfället fel från er sida eller var tanken att den skulle gå och köpa för 3990:- min ändrade nämligen pris i kundkorgen just när jag skulle betala.

Edit: missade att detta var en facebook grej igår. :/

chmod 775

Trädvy Permalänk
Webhallen
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av winne:

Såg att ni teasar Project Gotham Racing 5 med förbokning. Lite googlande och hittar bara konfliktand budskap. Vad har ni för info om detta som gör att det läggs upp på bokning? Visserligen ”2018” men men... skulle vara så underbart om det kom en uppföljare eftersom de äldre inte kommit på bakåtkompabilitet än.

Tjena,

Vi har inte mycket information om det, utan vi har haft en del kunder som efterfrågat om vi kan lägga upp så de kan boka ifall att det kommer, men vi tar då inte emot förbetalningar då vi inte har något konkret än.
Vi har gjort detta tidgare med andra titlar som t.ex. Fallout 4 som blev tillgänligt att boka på sidan redan 2013, vilket då var ett bra tag innan det blev officielt annonserat

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

Har ni planer på att sänka priserna på era Nintendo 3DS konsoller? ni ligger en bra bit under dom billigaste enligt prisjakt och Nintendo har ju ändå slutat producera dom sen länge..

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit