Permalänk

Swedish Sith (SWTOR)

Tänkte säga att jag och en polare försöker väcka till liv ett gille vi lirade med under releasen av SWTOR.
Så för er som spelar på Tomb of Freedon Nadd så kan ni höra av till Bozi, Bozii eller Dévan!

See you online!

Permalänk
Medlem

Jag spelar inte på den servern men lycka till :-).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakmonstr3t:

Tänkte säga att jag och en polare försöker väcka till liv ett gille vi lirade med under releasen av SWTOR.
Så för er som spelar på Tomb of Freedon Nadd så kan ni höra av till Bozi, Bozii eller Dévan!

See you online!

Undrar om jag spelar på det, tror nästan det. Hör av mig under kvällen om så är fallet. Jagar Guild för fullt atm.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Skrivet av Rocklets:

Undrar om jag spelar på det, tror nästan det. Hör av mig under kvällen om så är fallet. Jagar Guild för fullt atm.

Sweeet skriv till Bozí brukar vara online med han! Annars är Dewan online och Lasershark som kan bjuda in

Permalänk
Medlem

Lånar den här tråden lite.

Någon som spelar på The Red Eclipse?

Visa signatur

ASRock B450M Pro4 | Ryzen 5 5600 | Corsair LPX 2x16GB @ 3600

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakmonstr3t:

Sweeet skriv till Bozí brukar vara online med han! Annars är Dewan online och Lasershark som kan bjuda in

Var in igår en vända men fann ingen av er. Får kika ikväll igen. Min toon heter "Fyria" hojta gärna då ni är online.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem
Skrivet av RX1:

Lånar den här tråden lite.

Någon som spelar på The Red Eclipse?

Friskyttarna spelar på rep-sidan.

Mer info här och vår hemsida finns här.

Visa signatur

Min dator: Intel i7 2600K@4.5GHz // 8GB RAM // GTX 780 | Frugans: Intel i7-6700K // 16GB RAM // GTX 1080