Permalänk
Inaktiv

Vart är problemen?

Började spela BF4 för någon vecka sen nu, mitt första FPS-spel på 7 år så jag är väldigt dålig men jag tänkte mest på det här som alla klagar på. Jag har inte märkt någonting, vad är det ni menar? Träden och gräset svajar vid orkaner och explosioner, inga krascher, osv. Jag förstår inte varför alla klagar helt enkelt. Kan ni förklara? Är det någoit jag missar?

Kör på Ultra på ett R9 280x.

Permalänk

när spelet precis hade släppts så var det fult med buggar och kraschade var tionde minut... nu har det blivit bättre men förut så funkade typ inget som det skulle. Dom släppte inte ett färdigt spel helt enkelt. det är fortfarande ganska många buggar tillexempel att helikoptern inte låter när man startar den och sånna småsaker.

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem

Det var värre förr när spelet precis släpptes. Det är bättre idag men fortfarande finns det propblem i spelet med buggar osv.

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd låst*

Skicka ett PM till mig med en bättre rubrik så låser jag upp den igen.