Hej på er alla!
Jag går rakt på sak med mitt problem och många andra av mina nära och kära med iPhone.
Då jag skickar ett iMessage till vilken iDevice som helst står det ALLTID "Ej Levererat". Det blir såhär med alla jag smsar till, via iMessage. Jag har googlat runt lite om det men har inte hittat något som har hjälpt mig. Det är inte bara jag som har problem med det, många av mina vänner med iPhone har samma problem. Meddelandet kommer fram även fast det står "Ej Levererat" så det går trots allt att smsa vilket är positivt men jag stör mig oerhört mycket på den röda texten under meddelandet där det står "Ej Levererat" man får också en notis om att det inte är levererat vilket lurar en att man har fått ett meddelande.
Detta problem har jag och andra i min närhet haft i ungefär 1-2 veckor och jag börjar verkligen bli less på det. Jag trodde att det bara var en lite flaw i Apples system vid den tidpunkten men då det fortfarande inte har försvunnit undrar jag om någon har en lösning på det och om ni har upplevt samma problem?
Det var allt från mig, nu ska jag inte ta mer utav eran tid utan nu ska ni få ha en riktigt bra Julafton med mycket mat, julklappar och kärlek!
God Jul,
Jakob
PS: Förlåt för ett halvslarvigt inlägg ville bara få ut detta.
Prova logga ur imessage och logga in igen.
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.