Permalänk

Bannad från SweClockers HC server.

Jag har blivit TK bannad från SweClockers HC server.

Jag fick ingen varning i förväg eller någon som helst indikation på att jag utmärkte mig mer än någon annan.

Hur många TK har jag gjort innan jag fick denna ban? Hur räknar ni?

BF4 spelare är riktigt snabba på att nämna när dom blivit TK av någon.

Jag tycker det är riktigt dålig stil av er på SweClockers att inte ge ut någon form utav varning eller någon information NÄR och OM denna ban kommer upphöras.

Jag vart rankad som Nr 9 på eran servar då jag haft den som mitt första alternativ varje gång jag spelat BF4.

Skickade meddelande till Lan igår men inte fått något svar.

Grymt besviken på erat sätt att hantera denna server. Varför kör ni inte med !punish / !forgive eller Autokill!? Tror det är bättre än det system ni kör med idag att man inte vet om man råkat TK någon om inte denna person säger till när det uppstår mycket på skärmen samtidigt eller om man använder fordon.

Alla vet att DOTS inte altid visas förrän efter att man siktat och ibland inte alls. Det sabbar hela ens naturliga reaktions förmåga som spelare. DÅ man måste vänta och riskerar att dö själv pga att man blir osäker.

Jag ligger trots detta inte högt och får sällan klagomål på TK och på dom flesta servers så står det i chatten när man gjort det till skillnad från på eran server och då ska ni ge fan i å banna folk med tanke på att ni är dom enda som inte kör med något som helst punish system.

Ni bara lägger in en BAN utan någon som helt varning.

ADMIN på den servern borde bli bannad!!!

Permalänk
Permalänk
Relik 📜

Se ovan.

*tråd låst*

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S