Permalänk
Medlem

In-Win Dragonslayer på vatten.

Fortsättning på http://www.sweclockers.com/galleri/9112-mini-hafet-rogen.

Kommer uppdateras med 240mm radiator i taket och grafikkort i sli samt ett nytt moderkort inom kort.

Skippar beskrivningar denna gången kommer med nästa istället.

20140307:
Galleri uppdaterat, vatten i taket, nytt moderkort och ett till grafikkort för sli, tack till diverse medlemmar här på forumet då de mesta delar är införskaffat begagnat.

In-Win Dragonslayer på vatten.

Visa signatur

Chassie:CaseLabs M5

Permalänk
Medlem

Riktigt nice loop och Härligt tajt 5P Vad använder du för pump?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hammerTH:

Riktigt nice loop och Härligt tajt 5P Vad använder du för pump?

Det sitter en DDC pump i en Alphacool dämplåda inklämd mellan nätaggregatet och 280 radde´n.

Visa signatur

Permalänk

Den hårdvaran til en VGA wft

Visa signatur

fractal 804 | Intel 4790k | Corsair 8GB | MSI Z97m Gaming | Samsung 830| Gigabyte 970 SLI | NZTX Hale90 650 | Asus PB278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrik433:

Den hårdvaran til en VGA wft

VGA till Tv i övre och DVI till 3d skärmen i undre.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ser ut som ett väldigt trångt chassi

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Ser ut som ett väldigt trångt chassi

Både ja och nej, tillräckligt litet att ta under armen tillräckligt stort för att få plats med sli och dubbla radiatorer men visst det är ett väldigt bra budget chassie som jag planerar byta ut när det inte går att dremla i mer.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ma3zz:

Både ja och nej, tillräckligt litet att ta under armen tillräckligt stort för att få plats med sli och dubbla radiatorer men visst det är ett väldigt bra budget chassie som jag planerar byta ut när det inte går att dremla i mer.

Misstänker att du har Noctua-fläktar? Jag hade bytt dom, alternativt målat om dom då Noctua, trots sin prestanda, är otroligt fula.

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Misstänker att du har Noctua-fläktar? Jag hade bytt dom, alternativt målat om dom då Noctua, trots sin prestanda, är otroligt fula.

Cougars 140 mm i fronten och 150 mm Noqtua pwn i taket samt en 92 mm som blåser in där bak, noqtua gör fula fläktar men harmoniserar rätt bra med chassiets lite sten gråa färg, måla dom skulle jag inte få för mej då dom ägnat mycket tid åt att optimera ytan både i ramen och på bladen, synd och förstöra det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Behöver du lampor för att hitta rattarna behöver du nog utforska din kvinna lite närmare tror jag

Nice bygge dock

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exterm:

Behöver du lampor för att hitta rattarna behöver du nog utforska din kvinna lite närmare tror jag

Nice bygge dock

Hehe, vart under inflytande av en bekant som höll mej sällskap när chassiet fixades till.

Visa signatur